13 Mayıs 2008 Salı

Zeynep kuaförde

Evden çıktıktan sadece birkaç dakika sonra yine çaldı babam kapıyı. Ve Zeyno'yu kaptığı gibi apartmanın altındaki kuaföre indirdi. Sabah kahvaltıda "bu kızın saçları gözüne girmeye başladı" diye konuşmuştuk annemle. Kuaför çocukları kapının önünde görünce sormuş, onlar "getir" deyince de geri dönmüş. Ben "acaba durdu mu?" diye endişe ederken birkaç dakika içinde kocaman gülücüklerle ve saçlarındaki fazlalıklar kesilmiş olarak geri geldi Zeyno. Böylece ilk kez kuaföre gitmiş oldu. Gerçi Osman daha önce Zeyno'nun saçını evde kesmişti ama adettenmiş, saçı (resmi olarak) ilk kez orada kesildiği için bir şey yapmak gerekirmiş. Babam Zeyno'yu verirken hatırlattı. Tabii annem talip oldu bu görevin yerine getirilmesine ve mutfağa girip, kadayıf dolması kızarttı.
Öğlen 13:00'te dişçideydim yine. Girdim bir kez bu yola, dönmek yok. İki dolgu daha yapıldı, kaldı iki. Öğlen köfte yedirmiş annem Zeyno'ya. Yanında domates sosuyla.
Akşamüzeri beş çayımızı içip, artık eve dönüş yoluna koyulduk. Osman'la iskelede buluşup, saat 19:00 vapuruna yetiştik. Vapurda, üst kat Ada'ya varana kadar Zeyno'yu dinledi. Keyfi yerindeydi bizimkinin.

7 yorum:

Sudamlam dedi ki...

güle güle uzatsın zeyno..şimdiden başladı demek kuaföre :))

Adsız dedi ki...

merhabalar sitenizi sürekli takip ediyorum, bilgisayar başına çalışmaya geçtiğim aman ilk işim siteye bakmak oluyor. Benimde 7 aylık bir kızım var.Ek gıdalarla yaşadığınız tecrübeleri paylaşmanız çok hoş. Zeynoya yaptığınız yemeklerin tariflerinide bizimle paylaşırsanı çok ama çok sevinirim. Bu konuda çok sınırlı kalıyorum.. Şimdiden çok teşekkür ederim..
Özge& Duru

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yaprak, teşekkürler... :))

Merhaba Özge,
yazdıklarımın işe yaramasına çok sevindim :)) İlk fırsatta yazmaya çalışırım tarifleri de.

sevgiler,
Nurdan

ece dedi ki...

merabalar,
uzun zamandır büyük bi keyifle takip ediyorum zeynoşu.benimde 7 buçuk aylık bi oğlum var bende ona bir sayfa yapıyorum şu anda.sizden bi ricam var mümkünse sayfa düzenlemenizde başlığa nasıl resim eklediğinizi ve doğum slaytını nasıl yaptığınzı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.çok araştırdım ama beceremedim.
sevgiler..

pinarbk dedi ki...

merak ettim sizi..Nerelerdesiniz?

doruk'un sayfası dedi ki...

eh bu kadar çabuk kuaföre başladıysanız belli ki pek bi süslü olacak Zeynep yandınız valla
sevgiler,
esra

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Ece,
işte adım adım resim ekleme:
1. Kontrol panelinden "yeni gönderi"ye gir.
2. Başlık yazılan pencerenin hemen altında, yazı karakteri vs. belirlediğin yerde "resim ekle" botunu (abc'nin yanındaki foto) var. Ona tıklıyorsun.
3. Gelen pencerede "gözat"a tıkayıp, bilgisayarından istediğin fotoyu seçiyorsun.
4. Foto görününce "yükle" diyorsun.
5. Foto yüklendikten sonra alana yazını da yazıp kaydet diyorsun.

Slayt'ı flickr'da yaptım. Önce flickr'a istediğin fotoları yüklemen gerekiyor.

umarım yazdıklarım işine yarar...

Sevgili Pınar,
Datça'daydık, dün gece geldik. Bu akşam Ada'ya geçiyorum. İlk fırsatta yazacağım
maceralarımızı...

Sevgili Esra,
bana benzerse sorun yok ama anneanneye benzerse çok kokoş olacak demektir :))

sevgiler,
Nurdan