5 Mayıs 2008 Pazartesi

Bahar temizliği

Temizlik vardı bugün evde. Ufaktan bahar temizliğine başladım. Artık kaloriferler yanmadığı için perdeleri yıkadık, vitrinin içindekileri yıkayıp, tekrar yerleştirdik. Ama daha koca bi "yapılmayı bekleyen ev işleri" listesi var aklımda. Acele yok, yavaş yavaş. Yoksa insan işin içinden çıkamıyor. En azından ben çıkamıyorum...
Zeyno da son derece düzenli bir yeme-uyku periyodu göstererek yardımcı oldu bizim temizliğe. Kendisi de bu düzen sayesinde büyükçe bir arpa boyu yol aldı herhalde bugün? Ama bu düzenin ne kadar devam edeceği, hatta devam edip etmeyeceği meçhul tabii.
Not: Kaç gündür fotolarda aynı yelek var Zeyno'nun üstünde. Bebekliğinden kalan ve artık üstüne iyice küçülmüş kırçıllı yelek. Geçen ay baharın iyice ısıtan güneşiyle birlikte bizim kaloriferler de yanınca kalın kışlıkları yıkayıp, kaldırmıştım. Ama hem birkaç haftadır bizim kaloriferler artık yanmayıp hem de güneş kendini bulutların ardına saklayınca ev buz gibi oluverdi. Sonuç: Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Ailecek hastalık silsilesini yeni atlattığımızdan, dışarda kalan tek yeleği Zeyno'nun sırtından eksik etmiyorum. Varsın küçük gelsin...

6 yorum:

pinarbk dedi ki...

Güzel kuzum benim. Daha şimdiden "uyuyarak" annesine ev işlerinde yardım ediyor.

doruk'un sayfası dedi ki...

merhabalar,
küçük filan fark etmez biz de şu ara yeleksiz gezmiyoruz bahar temizliğinde de kolay gelsin
sevgiler,
esra

ÇAĞLAYAN dedi ki...

Kızımdan önce gülerdim hala çocuklara anne hırkası giydiriyorlar diye, aynı şeyi ben kızıma yapıyorum aman deyip geçiriyorum sırtına hemen, eşim sen anne olmuşsun artık diyor hırka giydiriyorsun:)), oysaki doğar doğmaz avrupalılar gibi atıcaktın soğuk suyun içine noldu diyor , yemiyor diyorum anne yüreği ağır basıyor...

annecik dedi ki...

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

esin ve ömer dedi ki...

merhaba kızınız zeynep çok tatlı maşallah.Oğluşum ömer le çok yakınlar,benim oğlumda 17 ağustosta doğdu.önceki yazılarınız da okuduğum kadarıyla yoğurdu sevmiyormuş zeynep,benim oğlumda yoğurdu hep reddetti,herşeyi denedik ev yoğurduna meyve ,bisküvi,pekmez koyduk olmadı. En sonunda sütaşın elmalı babymix ini denedik ,onu sevdi.Şimdi keyifle yiyior ama gne de 2 saat hiç bir şey vermiyorum ki iyiice acıksın ,ondan sonra veriyourm yoğurdu....sevgilerimlee.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Sevgili Pınar, Esra ve Annecik,
yorumlarınız için teşekkürler... :))

Sevgili Çağlayan,
Zeynep'ten sonra benim hayattan aldığım en büyük ders: "Asla büyük konuşmayacaksın!" Ben de doğumdan önce neler neler diyordum ama şimdi hepsi nanay :))

Sevgili Esin,
Tavsiyen için teşekkürler... Nedense bir türlü ısınamadım ben şu hazır yoğurtlara ve kavanoz mamalarına. Artık kuskusla ya da pilavla karıştırınca yiyor yoğurdu Zeynep. Bir de iki günde bir yayla çorbası yapıyorum, onu da severek içiyor. Şimdilik böyle hallediyoruz yoğurt işini.

sevgiler,
Nurdan