21 Mayıs 2008 Çarşamba

Yeşil Fasulyeli Balık

Ve işte bir banyo fotosu daha. Hala küvetinde yıkıyoruz Zeyno'yu. Kucağa alıp, duşta yıkama konusundaki iki deneme çok da başarılı olmayınca bir süre daha böyle devam etmeye karar verdik.
Ancak bugünle ilgili yazılması gereken en önemli not "yeşil fasulyeli balık" bence. Dün akşam tekneyle denize çıkmıştı Sinan'la Osman. Dönüşte bol miktarda istavrit ve birkaç da çinekop vardı kovalarında. Zeynep Hanım'ın balıkları hemen ayrıldı tabii. İrilerinden 4-5 istavrit ve bir çinekop. Bu akşam balık yedirdim Zeynep'e. Daha doğrusu yedirmeye çalıştım. Ama ilk lokmadan sonra sıkı sıkı kapadı ağzını. Tam vazgeçecektim ki, bir balık lokması daha yapıp, üstüne sofradaki zeytinyağlı yeşil fasulyenin domatesinden koyarak tekrar denedim. Bizimki bir nefeste yutuverdi. Aynı şekilde bir lokma daha, bir lokma daha derken, balıklar bitiverdi. Bakalım daha neler uyduracağız mutfakta?

3 yorum:

pinarbk dedi ki...

Yeşil fasülyeli balık? Of çok fena:)))

Sudamlam dedi ki...

çocuklar insanın yaratıcılığını arttırıyor galiba :)))

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Bizde hala kuvetinde yikiyoruz Duru yu ben kuvet olayina zor gecerim diye dusunuyorum genelde yalniz yikamak zorunda kaliyorum cunku. ama kuvet ici icinde oturtmak icin aparatlar varmis arastirmak lazim.