27 Mayıs 2008 Salı

"Anneeee!"

Artık çok daha keyifli geçiyor başbaşa günlerimiz Zeyno'yla. Çünkü birlikte kikirdemeye başladık. Beni tek yoran ise bir an bile yanından ayrılamamak. Osman veya annem görüş mesafesinde olduğunda kendi kendine oynayan Zeyno, beni sürekli yanında istiyor. Görüş mesafesinde olmam yetmiyor O'na, yanında oturmalıyım. Oynamasam bile yanında olmalıyım. Bu da uyku saatleri dışında tüm gün hiçbir şey yapamamam demek. Tıpkı şimdi olduğu gibi gece O uyuduktan sonra çalışmak demek. Ev işlerinin ucunu bıraktım zaten artık. Yapılacak işler listesinin sonu ise hiç görünmüyor.

3 yorum:

KEO dedi ki...

hepimiz aynı durumdayız desene:))

pinarbk dedi ki...

Duru da aynı durumda. Bütün haftasonunu kucak kucağa geçirdik. Gittikçe daha çok meme düşkünü oldu. Sokakta bile yakamı çekiştiriyor. Anne de anne. Başka birşey demiyor.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba,
zaman içinde durum iyiye gider diye düşünüyordum. Yazdıklarınla yıktın beni Pınar... :))
sevgiler,
Nurdan