3 Mayıs 2008 Cumartesi

Kuzu Günü

Bugün Kuzu Günü vardı Osman'ların okulda. Sabah annemlerde kahvaltımızı yapıp, 09:30 vapuruna yetiştik. Malzemelerini hazırlamıştım, Zeynep de kahvaltısını vapurda yaptı. Eve girince O sabah şekerlemesine daldı, ben de O'nun öğlen yemeğini hazırladım. Semizotu yemeği. Yedek kıyafet ve bezlerini de çantaya koydum ve okulun yoluna koyulduk. Hava o kadar sıcaktı ki, bugün ilk kez yarım kollu yazlık t-shirtlerinden birini giydi Zeyno. Geçen sefer Moda'da yakalandığımız güneşten aldığımız dersle, evden çıkmadan güneş kremini sürmeyi ihmal etmedik tabii. Onlarca çocuk vardı okulun bahçesinde. Arabalarında etrafı seyredenler, çimlerde yuvarlananlar, koşturanlar... Bir süre arabasında babasıyla gezindi Zeyno da, ardından arkada gümbür gümbür çalan orkestraya rağmen uykuya daldı. Uyanınca yemeğini yedi, O'nu sevenlere gülücükler saçtı ve bu sıcak bahar gününün tadını doyasıya çıkardı.
Öğleden sonra eve gelince, uzunca bir süredir aklımızda olan bir işi yaptık ve güney odadan kuzey odaya geçtik. Tabii Zeynep'le beraber. Bu odadaki şifonyer diğer odaya gitti, onun yerine de Zeyno'nun yatağı geldi. Sanırım Zeyno gece uyanma işini azaltana kadar aynı odada yatmaya devam edeceğiz. Kışları güney odada, yazları kuzey odada.
Not: Dün yazmayı unuttum. Dün sabah "buuuu" yapmayı öğrenmiş olarak uyandı Zeyno. Üstelik bunu sıvı bir şeyler içerken yaptığında çok daha eğlenceli olduğunu da hemencecik keşfediverdi.

Hiç yorum yok: