3 Mayıs 2008 Cumartesi

Gerçek pazar gezmesi

Bugün Perşembe. Dışarda hava pırıl pırıl ama evlerin içi soğuk. Annemle bugünkü planımız dünden belliydi. Zeyno sabah uykusundan uyanınca pazarın yolunu tuttuk. Zeynep daha önce birkaç kez Ada'daki pazara gitmişti ama gerçek anlamda büyük bir pazarı ilk defa gördü. Ve çevresindeki hareketliliğe şaşırdı kaldı. Bağıranlar, ellerindekileri havada sallayanlar, yanından hızla gelip geçenler. O sakin sakin etrafındakileri seyre dalınca, arada mini bir meyve molası vererek ben de rahat rahat karıştırdım tezgahları. Zeynep'in bugünkü ganimetleri bir t-shirt, bir yazlık tulum ve üç eşofman altı. Süper şeyler var bu pazarda çocuklar için. Üstelik de çok kaliteli hepsi. Hatta çoğu daha önce mağazalarının kapılarını aşındırdığımız ünlü markaların malları. Daha önce keşfettiğim tezgaha bir tezgah daha ekledim bugün. Bundan sonra kıyafet ihtiyacı hallerinde ilk iş bu iki tezgaha uğranacak. İndirimleri de kaçırmamak lazım ama.
Akşam vapuruyla dönmeyi planlamıştık eve. Ama Osman'ın işleri uzayıp, geç gelince bu gece de annemlerde kaldık. Hazır sofra, sınırsız destek. Ben çok seviyorum zaten burda kalmayı :)

Hiç yorum yok: