29 Mayıs 2008 Perşembe

Mam-ma

Çocuğum ve Ben Dergisi'nin son kontrolü için, Gökçe'yle annemde buluştuk bugün. Zeyno'yla birlikte 08.55 vapuruyla geçtik yine karşıya. Dün gece geç yattığı için biz uyandırdık bu sabah. Kısa bir şaşkınlıktan sonra hemen adapte oldu gezme olayına. Annemlere gdene kadar uykusunun geleceğini bildiğimden, kahvaltısını vapurda yaptırdım.
Tek dergi olunca çabuk bitti işler. Osman'la Bostancı iskelesinde buluşup, 19:00 vapuruyla geçtik Ada'ya. Eve girer girmez Zeynep'in akşam yemeğini yedirmek için mutfağa daldım. Ve günün olayı: Zeyno yeşil fasulyesini yerken bir yandan da "mam-ma, mam-ma" diye söyleniverdi. Bana mı öyle geldi? Hayır, Osman da içerden duymuş.

3 yorum:

KEO dedi ki...

bizimki de tadını beğendiğinde mırıldanara, hımm ma, mam ma diyerek yiyor, beğenmezse sadece ağzını açıyor:))neyse ki kilitlemiyor.

pinarbk dedi ki...

Dün akşam Ertuğrulla ekrandan sevdik Zeyno'yu. Annesi ne zaman görüştüreceksin bizi?

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Ekim,
bizimki her zaman mam-ma deyip duruyor :))

Merhaba Pınar,
ilk fırsatta görüşmeyi çok isterim. Ama araya girecek yaz tatili nedeniyle benim işlerim o kadar yoğun ki... Tatilde bilgisayarımı yanıma almak istemediğimden şimdi tam gaz çalışıyorum... Çok yoğun bi tatil planı yaptık :))

sevgiler,
Nurdan