24 Mayıs 2008 Cumartesi

Dönüş yolundayız

Arabada uyku

Zaten kısaydı ama çabucak geçiverdi 2 gün. Dönüş vakti geldi bile. Yolumuz uzun olduğundan, yine erkenden çıktık yola. Hava çok ama çok sıcaktı. Öğlen İzmir'e vardığımızda, sokaklardaki dereceler 33'ü gösteriyordu.
Bu kez Elif evde değildi ama Zeyno babaannesine iyice alıştığından sorun yaratmadan kucağında durdu. Dedesine tepki ise her ne kadar verdiği balonlarla birazcık yumuşasada aynen devam etti.
Arabalı vapur kuyruğunu görünce beklemek yerine körfezi dolaştık bu kez. Gölcük'te eski evimizin önünden geçtik. Özlemiş miyim oraları? Hayır. Tek özlediğim arkadaşlarım.
Yorgunluk ve sıcak hava nedeniyle dönüş yolu daha zorlu geçti Zeyno için. Akşam uykuya geçemediği için mızmızlandı ama sonunda bayıldı tabii.
Gece yine 24:00 gibi geldik İstanbul'a. Ada'ya dönüş yarına tabii.

Arabada canı sıkılan Zeyno

5 yorum:

pinarbk dedi ki...

Sağ salim gidip dönmenize sevindim. İki günlüğüne epey yol almış, hiç üşenmeden oralara gitmişsiniz. Kutluyorum sizi:)))

KEO dedi ki...

Ben de uzak olunca en az 1 haftalığına gittiğinizi düşünmüşüm:)) hoşgeldiniz,
Bu arada Zeyno'nun aşağıdaki karelerdeki şapkasına bayıldım!çok da yakışmışş...

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Çok tatlııııı cıkmıs canım benim...

Sudamlam dedi ki...

balonlu resim çok güzel çıkmış :)) ne güzel değişiklik olmuş size..biz de damla ile babanın yanına göcek' e mi gitsek diyoruz bir kaç günlüğüne ama benim hiç cesaretim yok :(

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
ben de döndükten sonra fark ettim iki gün için ne kadar çok yol katettiğimizi. Datça aşkı işte :))

Merhaba Ekim,
şapka hediye, yurt dışından... Tam tatil önce geldi, çok iyi oldu...

Merhaba Arınç,
teşekkürler...

Merhaba Yaprak,
eşinin Göcek'te olduğunu bilmiyordum. Ne duruyorsun, bence hemen hazırlamaya başla çantayı. Bak göreceksin, umduğundan daha güzel ve eğlnceli geçecek. Size de çok iyi gelecek...

sevgiler,
Nurdan