13 Mayıs 2008 Salı

"Torun bi başkaymış"

"Torun bi başkaymış". Babamın dilinden düşmüyor bu laf. "Arkadaşlarım söylerdi, torun evlattan çok seviliyor derlerdi de inanmazdım. Gerçekten öyleymiş. Dünya bir yana, Zeyno bir yana" deyip duruyor. Bir de ekliyor: "Zeyno'yu benim kadar seven var mıdır?" :))
Annemlerdeyken sabah Zeyno'yla ilgilenme görevi babamın. Altını değiştirip, emzirdikten sonra babama veriyorum. Biz annemle kahvaltıyı hazırlayan kadar, O da Zeyno'yla oynaşıyor. Bir de koca adammış gibi ciddi ciddi konuşuyor. Ben de içerden onları dinleyip, gülüyorum...
Not: Sabah erken başlayan bu yeni görevi için artık akşam yatmadan önce traş oluyor babam. Ey torun, sen nelere kadirsin :))

3 yorum:

pinarbk dedi ki...

Çocuğunda yakalayamadıklarına torunuyla yetişiyor insanlar. Sanırım bu yüzden torun tatlı. Karar verdim, enerjim olursa torunuma ben bakacağım:)))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
neden olmasın. Biz de torun keyfi sürelim ama di mi? :))

sevgiler,
Nurdan

HARUN BOSTAN dedi ki...

Dedeyede çok yakışmış hep derler torun çok tatlı olur diye inşallah bizlerde yaşarız bu güzellikleri