29 Ağustos 2008 Cuma

"Anne!"

Kafamda karışık bir gündü bugün. Dün organizasyonu tamamlamıştım aslında. Sabah Zeyno'yla beraber 08:10 vapuruyla Bostancı'ya geçeceğiz. 09:15 gibi annemlerde olacağız. Hüsniye Abla evi temizlerken, ben Gökçe'nin getireceği çıkışları okuyacağım. Bu arada Zeyno'ya da Halil bakacak. Organizasyon tamamdı da, kafam karışıktı yine de. Ama tıkır tıkır işledi bugün plan. Üstelik Zeyno hem sabah hem de öğlen uykusunu uzun tutarak destek oldu bize (evde temizlik olduğu günler hep daha uzun uyuyor zaten). Daha önce ağzından tesadüfen çıkan ama son birkaç gündür anlamlı hale gelen "anne" sözcüğü de, bugün en anlamlı şekliyle dökülüverdi dilinden. Ben mutfakta sayfaları okurken kulağıma çalındı. Dayı yeğen karşılıklı "anne" deyip duruyorlardı. Önce Halil, sonra Zeynep. Yaşasın, kızım "anne!" diyor.

9 yorum:

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Dünyanın en güzel kelimelerinde biri bizler için herhalde. Okurken tüylerim diken diken oldu. Çok mutlu oldum Nurdan. Darısı bizim başımıza.

pastacirapunsel dedi ki...

Ne büyük bir mutluluk, tüyleri diken diken eden tek büyülü kelime bence...Gözünüz aydın.....

Nurdan Gencturk dedi ki...

Sevgili Arınç,
tez zamanda darısı başına. Ama bu sayede yaptıramayacağı şey yok bu tatlı cadıların. Zeyno bir "anne" diyor, içim titriyor.

Sevgili Pastacı Rapunsel,
çok teşekkürler...

sevgiler,

pinarbk dedi ki...

Yaşasın, yaşasın:))))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
evet, evet :)))

Sudamlam dedi ki...

darısı bizim başımıza :) heyecanla bekliyorum ben de diyecek diye ama bizimki sadece gel gel diyor :)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yaprak,
Damla atakta bence şu sıralar. Kısa zamanda "anne" de diyecektir. Benden küçük bi kopya: heceleyerek bol bol tekrarla :))
sevgiler,

SONGUL dedi ki...

Benim kuzu ne kadar tekrarlarsam tekrarlayayım anne demiyor... Neyse denemeye devam:)

Zeyno kızım doğum gününe sayılı gün var:) Organizasyon yapacak mısın annesi:) benim yavrunun dünyaya gelişini kutlamaya da az kaldı ancak hala uygun bir mekan arayışım devam ediyor...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Songül,
yılmak yok denemeye devam. Zeyno da hala "baba" dediği kadar çok anne demiyor ama canı istedi mi de peşpeşe sıralıyor...
Doğumgünü konusunda hala bir hazırlığımız daha doğrusu bir kararımız yok. Herhalde aile arasında minik bir pasta keseceğiz. Detayları yazarım burada...
sevgiler,