25 Ağustos 2008 Pazartesi

Düzen değişiyor galiba?

Zeyno düzen değiştiriyor yine galiba? Bugün kahvaltısını saat 08:00'de yaptı. Ve kahvaltı sonrası sadece 20 dakika uyudu. Öğlen yemeği saat 13:00'te. Esniyor. En az 2 saat uyur diye düşünmüştüm ama sadece yarım saat. Akşam yemeği saat 19:00'da. Bugün her şey 1 saat önce. Banyo da yemek sonrasına kaldı. Banyonun peşine uyuyor. Uykuya daldığı saat 21:00. İlk uyanma 45 dakika sonra; tabii yine ağlayarak. Kim bilir gece daha kaç kere kalkacak? 2 gündür hafif ateşi var gibi. Acaba bu kez dişler mi?

4 yorum:

siyap dedi ki...

merhaba,zeyno'yu bir süredir takip ediyorum.çok tatlı,güler yüzlü bir kız maşallah.bu arada zeyno önden gittiği için ceren'de olabilecek değişiklikler açısından çok yararlı oluyor blogunuz.gece sık uyanmalar 8.aydan beri bizde de olmaya başladı.akşam 20:30 gibi suyla hazırladığım muhallebiyi veriyorum,21:30-22:00 gibi uyuyor en fazla 2 saat sonra kalkmaya başlıyor.dişlerimiz çıkmaya başladığından beri böyle oldu şimdi üstler geliyor ve gündüz uyku düzeni de bir düzeliyor,bir bozuluyor.sanırım bu bir süre daha böyle gidecek gibi ne yapalım artık onlar iyi olsunlarda...
sevgiler...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Siyap,
çok teşekkürler... Tek tesellim bu zaten: "sağlıklı olsun da!" :))
Pamuk şekeri Ceren'i öpüyorum.
sevgiler,

Çağ dedi ki...

Merhaba Nurdan
Dün gece aynı Zeyno gibi Ayça'da çığlık çığlığa uyandı ve susturup tekrar yatırmakta zorlandım.Bütün gün dişlerini kaşıdı durdu, aslında bekliyordum bu uyanmayı.İlk diş çıkarma durumunda da aynı uyanmaları yaşamıştık, tekrar başladı.Azı çıkarıyor ama azılar daha görünmüyor ağızda.O yüzden Zeynep de diş çıkarıyordur.
Öpüyorum
Çağlayan & Ayça

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
umarım bu kez neden dişlerdir. Bari bu uyanmaların kayde değer bir nedeni olmuş olur...
sevgiler,