23 Ağustos 2008 Cumartesi

Islak bir mola

Hava o kadar sıcaktı ki, sonunda Zeyno'nun havuzunu ılık suyla doldurup, balkona çıkardık. Soyduğumuz gibi Zeyno'yu da içine bıraktık. Oh be dünya varmış. O kadar mutlu oldu ki... Ama karnı acıkıp, "mamma" diye sayıklamaya başlayınca yarım saatten fazla sürmedi bu keyif. Yine de bu kısa ıslak mola çok rahatlattı O'nu.
Tüm gün anlattık O'na akşam Eralp'ler gelecek diye. Kapı çalınca "Eralp geldiii!" diye kucağımızda koşarak gittik o tarafa. Kapıyı açaraçmaz bizimki önce Eralp'i, ardından Nilüfer'in tişörtündeki çizgi film karakterlerini parmağıyla işaret edip, "aaaa" diye bağırınca, Eralp (6 ay 3 haftalık) ağlayıverdi. Böylece aralarında olmasını ümit ettiğim iletişim başlamadan bitti. Gece boyunca ara sıra karşılıklı gülüşseler de pek birbirleriyle ilgilenmediler.
Akşam 21:15 gibi gözlerini oğuşturmaya başladı yine Zeyno. Odaya gittik, emmeye başladı ama durum dün geceyle aynı oldu. Geri geldik balkona. 22:00'de bir deneme daha ve bingo! Anlaşılan yeni gece uykusu düzenimiz 22:00-07:00 oldu. Gece 3-4 defa ağlayarak uyanmaya devam ederek...

4 yorum:

Sudamlam dedi ki...

allahtan suyu seviyorlar değil mi :)) bu arada damla mama süt farkını pek dikkate almadı..ikisini de aynı şekilde içiyor sıkıntı çıkarmadan..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yaprak,
Zeyno sadece havuzunda ve banyoda seviyor suyu, deniz için aynı şey söz konusu değil maalesef... Zeyno hiç mama yemedi. Bakalım inek sütünü sevecek mi?
sevgiler

Lila'nın annesi dedi ki...

Ben
Zeynep'e bayılıyorum...Sizi keşfedeli 2-3 hafta oldu, her sabah ilk işim Zeynep'i ziyaret etmek ama cevap yazmıyorum genelde.Benim kızım Lila, 14 Eylül doğumlu.beraber büyüyorlar yani...Kızını çok çok öpüyor size ve ailenize sağlıklı huzurlu bir hayat diliyorum..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Lila'nın annesi. Yorumun için çok teşekkürler. Ben de sizi merak edip hemen tıkladım ama blogunuza ulaşamadım??
sevgiler,