23 Ağustos 2008 Cumartesi

Hayatımı sayarken

Ocak 2007'den bu yana, yani hamile olduğumu öğrendiğimden beri hayatımı sayıyorum. Önce haftalarla başladım. 46, 47, 48 ve 49. haftanın ilk günü 3 kişi olduk. Sonra günlere geçtim. "Hele bi göbeği düşsün..." dedi herkes, ilk 7 günü saydım. Sonra yarı kırkı çıksın diye üstüne 13 gün daha. 40 uçurması için bi 20 gün daha... "3 ayını doldurunca her şey düzene girer" dediler. Günleri saymaya devam ettim. Sonra ay ay... Her doktor kontrolü zamanı "ne çabuk geçti bu ay" diyerek. Ve 1. yaşı tamamlamak için kalan günleri sayarken benim doğumgünüm geldi, çattı. Geçen sene doğumgünümde nerdeydim, ne yapmıştım hatırlamıyorum. Tek hatırldığım hava çok sıcaktı ve karnım burnumdaydı. Daha dün gibi. Ne çabuk geçti koskoca bir yıl?
33 bitti, 34'e girdim. Bunu bahane edip, akşam yemeği için Büyükada'ya gittik. Kazık yememek için pazarlığımızı önceden yapıp, sahildeki balık lokantalarından birine oturduk. Yasemin'le Sinan'ı da çağırdık. İlk vapura atlayıp, geldiler. Tam balıklar gelmişti ki, Zeynep ilk golünü attı. Uzun zamandır yapmadığı gibi, belinden taşarcasına altını pisletti. Balıkları bırakıp, temizliğe koştuk Osman'la. Sonra Zeynep'in golleri üstüste devam etti. Nedenini anlayamadım ama hep huzursuzdu. Çok sevdiği balıktan bile yemedi. Sadece birkaç patates. Hal böyle olunca planladığımız gibi 21:45 değil, 20:45 vapuruna bindik. Pek umudum yoktu ama eve gelir gelmez uykuya daldı.
Sanırım Zeyno'nun 1 yaşını doldurmasıyla birlikte, yılları saya saya devam edeceğim hayatıma.

6 yorum:

Çağ dedi ki...

Nurdan
Doğum günün kutlu olsun.Ne güzel yakınmış Zeyno ile günleriniz.Saymıyorum ben artık çünkü korkuyorum yaşlanmaktan bir de bebeğimin yaşı geçsin büyüsün istemiyorum, her ne kadar çoook yorulsamda.Öslüyorum deli gibi bebekliğini, minikliğini,her fotoğrafı beni ağlatmaya yetiyor.Gel diyorum zaman geri gel...
Çağlayan & Ayça

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

İyi Dogmussun Nurdan. Ne guzel olmus. Çok da guzel bir kızın annesi olmuşşun herşey daha da güzel olmuş:)))) Bizimde Duruyla yakın dogumgunlerimiz Duru 8 Eylul biliyorsun zaten ben 6 Ekim. Tam 30 sene 1 ay var aramizda:))
Sevgiler
ARINÇ

Nurdan Gencturk dedi ki...

Sevgili Çağlayan ve Arınç,
çok teşekkürler... Hepimize sevdiklerimizle beraber, mutlu ve sağlıklı geçireceğimiz nice güzel yıllar...
sevgiler,

Sudamlam dedi ki...

nice yıllara..doğum günün kutlu olsun geç kaldım ama :( sayma konusu ne kadar doğru bir tespit..ben saymazdım ama farkettim ki ben de sayıyorum aynı senin dediğin gibi :))

pinarbk dedi ki...

Nice güzel yıllara...Sağlıkla, huzurla, Datça'da...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yaprak,
teşekkürler... Sayıyoruz, sayıyoruz, hem de tam gaz sayıyoruz...

Merhaba Pınar,
Sağlık ve huzur her şeyden önemli tabii ama Datça'da dileğin beni mest etti. Çok teşekkürler...