2 Ağustos 2008 Cumartesi

Tatile gidiyoruz, çok yorgunum

Her gün o kadar çok yeni şey yapıyor ki Zeyno, yazmayı unutmuşum. Artık sabahları aynı tostu paylaşıyoruz. Geçen gün, elimdeki bol kaşarlı tostu kaptığı gibi yemeye başladı. Ve sonra bana uzattı. Bir ısırık ben, bir ısırık O, tost bitene kadar yedik. Daha önce hiç böyle bir şey göstermemiştim Zeyno'ya. Acayip hoşuma gitti bu davranışı...
Ve bir yenilik daha, "hayırrr" dediğimizde bize işaret parmağını sallayıp, "hııı" yapıyor. Bu hareketi bizden öğrendi tabii. Ama ne kadar hayırlı oldu bilemiyorum.
Gelelim bugüne. Aslında niyetimiz bugün Bahariye'ye gitmekti. İndirimde Mudo'ya uğrayamadım ya, aklım kaldı. Bir de birkaç yeni kitap alırız Zeyno'ya diye düşünmüştüm. Ama akşam Zeynep'i uyuturken ben de uyuyakalınca, akşamdan yapmam gereken bütün işler sabah beni karşıladı. Uyandıktan sonra mutfağı topladım, dün temizlikten kalan bezleri yıkayıp astım, akşam okuyup göndermem gereken yazıları okudum, eksik yazımı yazdım. Osman da buzdolabında kalanlarla kahvaltıyı hazırladı bu arada. Tüm bu işleri büyük bir hızla yapmamıza rağmen saat 09:00 oldu bu arada. Bi baktık, bu saatten sonra Kadıköy'e ilk vapur 11:45'te. Anında iptal ettik programı. Daha bavulu bile hazırlamamıştım çünkü...
Program iptal olunca, Nurcan'dan alacağımız paketleri, Büyükada'ya giden Sezgi'den aldım. Yolcuların vapurdan inme-binme süresinde sohbet ettik ayak üstü. İki büyük poşetle döndüm eve. Bir poşet kışlık kıyafet ve diğer poşette ince motor hareketlerini geliştiren çok güzel bir oyuncak. Kıyafetlerin olduğu poşetten iki hırkayı bavula koyulacakların arasına yerleştirdim hemen. Oyuncağı da Zeyno'nun önüne koyduk ama pek yüz vermedi şimdilik. Yine mız mızdı zaten bugün. Sabah sadece 1 saat uyudu, öğlen yemeğini yemedi. Yemediği gibi, ağzındaki lokmaları da dışarı çıkardı.
Bu satırları yazarken saat 17:00. Fotoğrafları da yükleyip, bilgisayarı kapatacağım artık. Eksikleri bavula koyup, onu da kapatacağım. Evi de son bir kez toparladım mı, geriye bir tek duş kalıyor. Neden her tatilden önce çok yorgun oluyorum ben?
Not: İşte bir yenilik daha... Zeyno fotoda mutfaktaki taburelere tutunmuş ayakta duruyor. Yani artık tutunarak ayağa kalkabildiği eşyaları ittirerek ilerleyebiliyor.

1 yorum:

doruk'un sayfası dedi ki...

bu minik kuslar her gecen gun bir yenilikle bizi mutlu ediyor.
iyi tatiller