18 Ağustos 2008 Pazartesi

Yeni kahvaltı mönüsü

Bir süredir Zeyno farklı kahvaltı yapıyor. Kahvaltı saati ve yediklerinin içeriği aslında aynı ama sunum farklı. Parmak parmak doğranmış bol kaşarlı bir tost (tercihen UNO Büyümek ekmeğiyle hazırlanmış). Yanına tek yumurtadan peynirli omlet ve domates (omletin 1/3'ünü yiyor genelde). En sona da pekmez. Tost parçalarını eline alarak kendisi yiyor. Kimi zaman ısırarak, kimi zaman eliyle minik lokmalar kopararak. Çatalına omlet ve domates takıyorum. Arada da onları atıyor ağzına. Yine kendisi. Son olarak da minik ekmek lokmalarını pekmeze batırıp, ben ağzına koyuyorum. Tüm bunların yanında da çok az şekerle tatlandırılmış limonata. Sonuçta mükellef bir kahvaltı yapıyor sabahları Zeyno.

3 yorum:

KEO dedi ki...

Ohh afiyet olsun Zeyno'ya.Bizimki çok iştahsız bu sıralar malum sebep hastalık.Ben de bu şekilde deneyeyim bakalım işe yarar umarımm...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Özgür,
umarım Ceren bu mönüyü beğenir. Şimdiden afiyet, şeker olsun.
Bu arada ben senin adını Ekim diye kaydetmişim. Bugüne kadar da hep öyle yazıştım seninle. Nerde hata yaptım ben? Ekim diye ikinci bir adın var mı? :)
sevgiler,

KEO dedi ki...

:)Nurdan, evet iki ismim var Özgür Ekim.Hangisini istersen kullanabilirsin...