18 Ağustos 2008 Pazartesi

Yeni kitaplar

Hava birkaç gündür çok sıcak, evden çıkılacak gibi değil (Aslında evde de pek durulmuyor ya). Ama dolap tamtakır olduğundan alışverişe gitmemiz gerekiyordu.. Sabah kahvaltının ardından hemen fırladık. Önce Çağrı’ya uğrayıp, ağırlığı sebzelerden oluşan alışverişimizi yaptık (Almanya dönüşü tartıda yeni kilolarımızı görünce Osman’la rejime girdik. Daha doğrusu yediklerimize dikkat edeceğiz). Hazır bu tarafa geçmişken de biraz yol aldık Bağdat Caddesi’nde. Zara’da yaz indirimine dair hiçbir şey kalmamıştı. Çocuk katının yeni sezonunda birkaç güzel parça var, kış indiriminde kaçırmamak lazım. Mothercare’de %50+%50 indirim vardı. Yine eli boş çıkamadık. Gelecek sene için birkaç parça aldım Zeynep’e. 35 liradan 9 liraya inmiş kadife pantolon. Alınmaz mı ama? Günün en güzel alışverişini ise Remzi’den yaptık. Aslında Zeynep’e kitap almak için niyetimiz Kadıköy’e gitmekti ama bu sıcaklarda çok zor. Daha önce Pınar’ın hediye ettiği Hayvanlar (Net Çocuk) kitabını çok seviyor Zeyno. O kitabın devamına bakındım. Vardı ama aynı yayınevinin yumuşak sayfalarla hazırlanmış ilk sözcük kitabım serisini görünce tercihimizi ondan yana kullandık. Aldığımız kitabın adı “Evim”. Bir de abc yayınlarının “ilk sözcüklerim” kartlarından aldık. Bu resimli kartlar dokun, hisset, öğren mantığıyla işliyor. Aslında kutuyu açınca henüz Zeyno için çok da uygun olmadığını (çünkü ağzına sokup, kemirmeye çalışıyor) anladım ama yine de kartlara dokunup, farklı dokuları hissetmeyi sevdi. Ayrıca uzun seneler kullanılabilecek bir malzeme bu. İçinde aileler için bir öneri kartı var. Ve uzun bir aradan sonra kendime de kitap aldım. NTV yayınlarının Cahillikler Kitabı. Merak ediyorum ve okumak istiyorum. Ama ne zaman, nasıl yapacağımı bilmiyorum?

1 yorum:

KEO dedi ki...

Ne de güzel inceliyor!Ben de Cahillikler Kitabı'nı almak istiyorumm..