18 Ağustos 2008 Pazartesi

İsilik yeniden

Yaprak kıpırdamıyor cinsindendi bugün yine hava. Zeyno’yu sabah ve öğlen uykusu için balkonda yatırdım ama bana mısın demedi. Uyandığında boncuk boncuk terlemişti yine. Saçları üç gündür hiç kurumuyor zaten. Bunun sonucunda dün omuzlarında fark ettiğim hafif isilik iyice belirgin hale geldi bugün. Üstelik ensesine ve gerdanına da yayıldı. Her gün banyo yaptırıyoruz. Ve bugün yine bepanthane krem sürmeye başladık. Umarım işe yarar. Ama bu sıcaklarda çok zor. Biz bile dayanamazken bebekler ne yapsın?

5 yorum:

bebekli yemeksenligi dedi ki...

Ahh Nurdan, bizde de isilik sorunu var. Kolları ve kafası çok terliyor. özellikle kollarda ve alnının yukarısında belirdiler. Doktorumuz Sebamed Compact sabun verdi. 3-4 gün yıkadım sürekli, şimdi daha iyi durumları... İnşallah sıcaklar bir an önce azalır.
Sevgiler,
Hülya

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Hülya,
ben de her banyodan sonra bepanthane krem sürüyorum, biraz işe yaradı. Ama yine de omuzları ve ensesinde bulgur gibi döktüntü duruyor. Eğer geçmezse sizin sabunu denerim. Bu arada mümkün olduğunca serin tutmaya çalışıyorum Zeyno'yu. Buna rağmen bugün poposu da kızardı :((
sevgiler,

songül dedi ki...

Bu sıcaklarda kavruluyor yavrucaklar:( Sıcaklar nedeniyle ben de dün cansu için ilklerden birini yaptım ve saçlarını kestirdim.... Dün gece önceki gecelere göre daha rahat uyudu gibi geldi bana ayrıca çok da sevimli oldu:) Ben kuzumu sabah ve akşam mutlaka yıkamaya çalışıyorum ve yıkadıktan sonra bepanthene losyon sürüyorum, bez bölgesindeki kızarıklıklar içinde mother care 'den bir kaç arkadaşımın tavsiyesi ile sudo krem aldım ve onu kullanıyorum... sanırım işe yaradı:)

Sevgiler

Banu dedi ki...

isilik olduğunda bir litre kaynamış ve ılımış suya, bir tatlı kaşığı karbonat ekleyerek yaptığınız karışımı bebeğin cildini silmek için kullanabilirsiniz... işe yarayacağını göreceksiniz...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Banu,
bu kadar eski bir nota yorum gelince şaşırdım. Keşke daha önce öğrenseydim bu bilgiyi :)) Yine de kaydettim hemen hafızama; teşekkürler...