20 Ağustos 2008 Çarşamba

Birkaç saat yok olun

Depresyon günlerimden birindeydim bugün yine. Osman'ın izni bitiyor, ondandır belki? Havalar çok sıcak, ondandır belki? Zeyno bugün öğlen yemeğinde beni çıldırttı, ondandır belki? Belki, belki, belki? Neden ne olursa olsun, halimi anlayan Osman, Zeyno'yu da yanına alıp, arada yok oldu evden. Önce okula gittiler birlikte. El bebek gül bebek ilgi görünce, çok mutlu geldi eve Zeyno. Birkaç saat sonra da yürüyüşe gittiler. Ben kaytardım bugün. Ne yapayım, depresyondayım!

7 yorum:

Çağ dedi ki...

Evde bebek bakan annelerin ortak sorunu galiba.Eve yatılı gelen misafirin ardından, bir de eşimin hafta sonu tatili bitince arkasından ufak çapta yalnızlık hissine kapılırım.İçim bir hoş olur sonra Ayça hanım bu yalnızlığımı görür, gün içinde pestilimi çıkarana kadar yorar ve unutturur genelde...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
valla ben Osman hep evde olsun, ya da en azından evde sürekli birileri olsun istiyorum. Ama nerdeee? Annemin tatilden dönüşünü iple çekiyorum. Her gün görüşemesek de istediğin an kaçabileceğin ya da çağırabileceğin birinin olması çok güzel. Şu sıralar Osman'ın hala izinde olmasının keyfini sürüyorum...
sevgiler,

pinarbk dedi ki...

Nurdan, depresyonun biri bitiyor, diğeri başlıyor. Bebekli hayat gerçekten çok zor... Bir de yaşadığımız sağlık sorunlarının üstüne uykusuzluk eklenince, resmen mahvolmuş durumdayım. Ama emin ol, herkez bizim gibi:))

Sevgili Sayfa dedi ki...

Ben de, ben de!
Depresyona geeell!!!
Dalga geçtiğime bakma, 1-2 hafta önce antidepresan almayı bile düşündüm valla. Sonra dedim yok boşver. Nasılsa birkaç güne geçer :-)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
valla herkes bizim gibi diye sevineyim mi, üzüleyim mi bilemiyorum... :))

Merhaba Gülfer,
evet, Allah'tan benimkiler de çok uzun sürmüyor. Şöyle arada bir uğrayıp, geçiyor...

sevgiler,

denizanasi dedi ki...

boyle zamanlarda onu 1-2 gün anneanneye bırakmak bana çok iyi geliyordu. hatta ona da sanırım iyi geliyordu. onun için bir değişiklik oluyordu.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Denizanası,
ben de annemlerin tatilden dönmesini dört gözle bekliyorum zaten. Değil birkaç güne, bir güne bile razıyım. Ama daha gece emmelerini bırakmadan 24 saat anneme bırakabileceğimi sanmıyorum.
sevgiler,