1 Eylül 2008 Pazartesi

Doğumgünü hediyesi

Uzunca bir süre görüşemeyeceğimiz için, yazın ayrılmadan önce babaannesi Zeynep'in doğumgünü hediyesini vermişti. Onu saymazsak, Zeynep ilk doğumgünü hediyesini bugün aldı. Hem de henüz yüzyüze tanışmadığımız ama blogumuzun sıkı takipçisi olan bir anneden. Ayça'nın annesi Çağlayan'dan. Ankara'dan kargoyla gelen paketi açınca çok şaşırdım. Paket geleceğini biliyordum ama içinden ne çıkacağı konusunda hiçbir fikrim yoktu. Çağlayan aklımdan geçenleri okumuş, tam da şu sıralar almayı düşündüğüm iki şeyi koymuş paketin içine. Bir parmak fırçası ve tahtadan bir puzzle. Diş fırçalamayla ilgili bir kitapla, bir de doğumgünü kartı da çıktı paketinden içinden. Zeyno puzzle'ıyla oynamaya başladı hemen. Tabii ki henüz parçaları yerine takamıyor ama çok güzel çıkarıyor. Ve şaşırtıcı bir şekilde parçaları şimdiye kadar hiç ağzına sokmadı. Parmak fırçayla ilk kaşıma seansını da yaptık. Kitap kütüphanedeki, doğumgünü kartı da Zeyno'nun "ilkler kutusu"ndaki yerini aldı. Ve doğumgününe sayılı günler kaldı...
Akşam annemlere gittik. Yoldan geldiler bugün ve Zeyno'nun uyku saatinden önce eve girdiler. Geçen 2 aylık sürede annem en çok Zeyno'nun onları unutmasından korkmuştu. Ama gördük ki, korktuğu olmamış. Tüm uykusuzluğuna rağmen, onları görünce neşelendi bizimki. Tabii O'na getirilen hediyelerin de payı yok değildi bunda.

2 yorum:

Çağ dedi ki...

Zeyno'yu oynarken görünce bir hoş oldu içim.Nice hediyelere, belki Ayça kızım büyür de Zeyno'nun doğum gününe katılır,kim bilir.Oh Oh anneanesi dedesi de gelmiş, artık o güleç yüz mutluluktan dört köşedir şimdi:))) Zeynep'in adına ben mutlu oldum sanki benimkiler geldi,bu da komik bir hissiyat:))
Öptüm
Çağlayan & Ayça

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
hayatın ne getireceği belli olmaz. Üstelik dünya küçük. Bakarsın Ayça'yla Zeyno sıkı arkadaş olur :)) Anneanneyle dedenin gelişine Zeyno'dan daha çok ben sevindim herhalde. Ramazan nedeniyle hala temkinli davranıyorum ama anneanne desteğini arkama alarak kışla ilgili acayip gezme planlarım var :))
sevgiler,