15 Eylül 2008 Pazartesi

Yazmaya devam...


Tam 365 gündür, her günle ilgili notlar yazdım blog'a. Ve Zeynep'in her gününe ait fotolar koyduk. Blog'un adına göre aslında yazılarıma son noktayı koymam lazım. Ama koymayacağım. Hem bu sayede kurduğum arkadaşlıkların devam etmesi hem de hayatımızın bu en güzel dönemine ait anlarımızı unutmamak için yazacağım. Ancak artık her gün değil. Günbe gün yazmak keyifli ama bir o kadar da zordu. Bundan böyle unutmak istemediklerimi ve paylaşmak istediklerimi, fırsat buldukça yazacağım...

11 yorum:

KEO dedi ki...

Ara sıra aklıma gelmedi değil, Nurdan 365.günden sonra ne yapacak?Ben de devam edeceğini düşünmüştüm ama sanırım artık daha rahat, daha omuzların hafiflemiş bir şekilde devam edeceksin.Zeynep'in ilk adımları ve ilk yaşı kutlu olsun.Nice senelerde hep böyle mutluluklar yaşasın ve yaşatsın...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Özgür,
evet artık daha rahat olacak benim için. Bu vakitsizlikte her günü yazmak çok zor oluyordu. Güzel dileklerin için teşekkürler...
sevgiler

Sudamlam dedi ki...

evet ben de diyordum acaba başka bir blog mu açacak ne yapacak nurdan diye.. ben kendi adıma kararınla mutlu oldum.. bizi zeyno' dan mahrum bırakmadığın için teşekkürler :))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yaprak,
ben de bizi bırakmadığınız için teşekkür ederim :))
sevgiler,

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Nice mutlu Yıllara zeyno :)

Bizim Kızlar İlk doğduklarına göre ne kadarda güzelleşmişler öyle : ) sevgiler...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba mısır patlağı,
teşekkürler... Kızlar her zaman güzel zatennn :))
sevgiler,

yapıncak dedi ki...

Nurdan Zeynep'in birinci yaşı kutlu olsun!!! Koca koca adımlar atsın, güzel güzel yarınlara...

Senin de birinci yazarlık yaşın kutlu olsun, devam edeceğin haberine çok sevindim ben de. Sevgiler,

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yapıncak,
çok teşekkürler... :))

doruk'un sayfası dedi ki...

sevgili nurdan,
uzunca bir aradn sonra merhaba biz yokken zeynep hanim epeyce buyumus ne de olsa artik 1 yasinda ilk olarak yasinizi kutluyoruz en basindan beri olmasa da epey bir zamandir sizi takipteyiz ve devam karariniza cok sevindik cunku size cok alistik
yeniliklerde bulusmak uzere
sevgiler,
esra

mercimek tanesi dedi ki...

lütfen devam edin yazmaya. yazdığınız aşamaları yaklaşık 7 ay geriden takip eden biri olduğumdan paylaştıklarınızdan oldukça yararlanıyorum.zeynep'in yeni mecaralarını merakla bekliyorum.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Esra,
çok teşekkürler... Zeynep büyüdü de, Doruk duruyor mu sanki? :)) Tatil yaramış size de. Hem doğumgününüze de pek bir şey kalmadı...

Merhaba mercimek tanesi,
yazdıklarımın işe yaramasına çok sevindim. Blog'a başlarken niyetim sadece günlük olayları yazmaktı ama bu tür mesajlar alınca elimden geldiğince işe yarayacağını düşündüğüm bilgileri, tecrübeleri de yazmaya çalışıyorum...

sevgiler,