5 Eylül 2008 Cuma

İyiki varsın makarna

Zeyno hasta ama iştahı yerinde. Ama iyiki makarna ve yoğurt var. Zeyno'ya yedirmek istediğim her türlü sebzeyi makarna ve yoğurt desteğiyle kolayca yedirebiliyorum. Sebzeler haşlanıp, ezilerek makarnaya sos oluyor mesela. Ve yanında yoğurtla hop mideye. Ya da o önüne koyduğum makarnaları tek tek eliyle azına atarken ben de bir yandan köftesini yediriyorum. Ne diyebilirim? Benim gibi makarnacı bir annenin çocuğu başka nasıl olabilirdi ki? Sabah akşam makarna yesem bıkmam. Sanırım Zeyno da öyle...

3 yorum:

Çağ dedi ki...

Ayça' da bir ara makarna canavarı olmuştu.Bende çok severim makarnayı hele sosları.Makarna ve köfteyi hangi çocuk sevmezki...
Çğalayan & Ayça

KEO dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun.Zeyno daha iyidir umarım...Ben de aynı taktikle yediriyorum iştahı olmayınca.Makarnalar, veya haşlanmış barbunyalar, yeşil fasulyenin içindeki tanecikleri vb. o eliyle yerken ben de bir yandan diğerlerini yediriyorum.Ama hastayken bile itiraz etmeden yediği tek şey ekmekli ve yoğurtlu tarhana çorbası:))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
makarnayı sade vermiyorum ama ben hiç. Mutlaka sebzelerle karıştırıyorum. En azından domatesli, kırmızı biberli, sarmısaklı sos yapıyorum...

Merhaba Özgür,
teşekkürler, çabuk atlattık... Ekmekli tarhana çorbası Zeyno için de hala 1 numarada. Tarhana çorbası dolu kaşıkları havada kapıyor adeta.

sevgiler,