5 Eylül 2008 Cuma

Korkak iki adım

Temizlik vardı bugün evde. Ve ne oldu? Geçen 12 aydır, her 15 günde bir olduğu gibi, Zeyno her zamankinden çok daha uzun uyudu. Hem de süpürge, kova sesi eşliğinde. Ama günün kaydedeğer asıl olayı Zeyno'nun attığı iki adım. Hüsniye Abla onu ayakta tutup, elindeki deterjan kutusunu gösterince, korkarak da olsa ona doğru iki adım attı. Sonra popo yere hemen tabii. Yürüme sayılmaz ama tutunmadan, destek almadan atılan ilk adımlar için bugünün tarihi not düşülebilir. Ve anlaşılan o ki, yürüme çok yakında...
Not: Foto anlattığım anın karesi değil. Akşam, banyo sonrası, uyku öncesi çekildi. Bu perişan halin nedeni bu...

19 yorum:

Elif dedi ki...

Merhaba,
Duru ve Arınç'ın sayfasından yolum buraya düştü...
Bravo Zeynep'e, çok az kalmış yürümeye, biz de son 15 gündür bu aşamadayız, bakalım merakla bekliyoruz...
sevgiler

Sudamlam dedi ki...

bir kere yürümeye başladılar mı tutamıyosun artık :))1 haftaya kalmaz yürüyecek demek ki zeyno..

yapıncak dedi ki...

Afferin Zeynep sana!!

SONGÜL dedi ki...

Haydi küçük zeyno, biraz daha cesaret:)

pinarbk dedi ki...

Çok az kalmış. Ha bugün, ha yarın yürür Zeyno...

Temizliğe verdiği tepki enrteresan. Ya size iyilik yapıp ayak altında dolaşmamak için uyuyor, ya da benim gibi temizlik işlerinden hoşlanmayıp, ortalıktan kaybolmayı tercih ediyor...

siyap dedi ki...

aferin zeynocuk...bu arada mutlu,sağlıklı,başarılı sevdiklerinle,ailenle birlikte nice yıllaraaa!
sevgileeer...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Elif,
hoşgeldin... Az kaldı gibi görünüyor ama dediğim gibi biraz cesaretli olmaları lazım.

Merhaba Yaprak,
gelişmeleri yazacağım buraya. Bakalım ilk peşpeşe adımlar ne zaman atılacak?

Merhaba Yapıncak ve Songül teyze,
cesaretlendiren sözleriniz için teşekkürler... :))

Merhaba Pınar,
ilk aylardan itibaren şaşmadan tekrarlıyor bu temizlik tepkisi. Hüsniye Abla, benim "Zeyno şu sıralar pek uyumuyor" laflarıma gülüyor artık. İçinden de inanmıyordur herhalde??

Merhaba Siyap,
çok teşekkürler...

sevgiler,

Sudamlam dedi ki...

ayakkabıları boyner beylikdüzü' den aldık. fiyatı çok uygun yaa 14,90.öteki ayakkabıya annemin verdiği paraya içim acıdı 79 ytl idi :((

Lila'nın annesi dedi ki...

İYİ Kİ DOĞDUN ZEYNEP...İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ ARKADAŞIM OLDUN...
ANNEM VE BEN SENİN İÇİN SAĞLIK, BAŞARI, HUZUR VE MUTLULUK DOLU BİR YIL DİLİYORUZ...HER YAŞIN BİR ÖNCEKİNDEN GÜZEL OLSUN...YILDIZIN DAİMA PARLASIN...EN KISA ZAMANDA TANIŞMAK, OYUNLAR OYNAMAK ÜMİDİYLE...

***eylül lila*** 08.09.2008

Lila'nın annesi dedi ki...

Güzel arkadaşım;
Anneliğinin 1. yaşını kutluyor, bebeğin ve sana sağlıklı günler diliyorum...Herşey gönlünüzce olsun...(Lila ve çekirdek ailemizin fotoğraflarını mail adresine yolladım)

Bebeğinle nice senelere...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Lila'nın annesi (adını hala bilmiyorum),

çok teşekkürler...

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Zeynocuğum
iyiki doğdun. Bugün senin ve benim canım kızım Durunun dogumgünü. Aynı gün doğdunuz ve ikiniz bizleri çok ama çooookkkkkk mutlu ettiniz. Nice nice senelere Zeynocuk. Sağlıklı mutlu ve güzel bir hayat sizlerin olsun.
Sevgiler
Arınç Teyzen...

Almanya'dan Ayça dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun prenses nice mutlu yıllara.Kendin gibi güzel bi hayatın olsun inşallah.
Benimde bi kızım oluyo dün öğrendim paylaşmak istedim :)

Sevgiler Ayça...

SONGÜL dedi ki...

Güzel Zeyno, iyiki dünyamızı güzelleştirdim, iyi ki doğdun... Ömür boyu güzel yüzünden gülümseme, kalbinden sımsıcak sevgiler eksik olmasın...

Sevgili Nurdan anneliğinin ilk yılı kutlu olsun.

Birlikte güzel bir hayatı paylaşmanız dileklerimle...

Zeyno ve sizi öpüyorum.
Sevgilerimle...
Songül

Sudamlam dedi ki...

dün yazacaktım unutmuşum :(( zeynonun birinci yaşı kutlu olsun.. nice nice yıllar hep birlikte kutlarsınız inşallah.kocaman öpüyorum zeynoyu...

Sevgili Sayfa dedi ki...

Zeynep'cim doğum günün kutlu olsun pamuk şekerim. Nice mutlu, sağlıklı yıllara...

Nurdan'cım 365 gün doldu diye hemen tembellik etme :-) Hani nerde doğum günü fotoları? Ve yazısı tabi..

Acqua dedi ki...

bir adım iki adım derken bir de bakmışsın yürümeye başlamış Zeyno. iş bundan sonra başlıyor. kolaylıklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Merhabalar doğum gününüz kutlu olsun, nerelerdesiniz sizi çok merak ettik...

Özge

Nurdan Gencturk dedi ki...

Arkadaşlar,
bu güzel yorumlar için hepinize çok teşekkürler... :))

Sevgili Ayça,
kız istediğini biliyordum. Bu haber seni çok sevindirmiştir herhalde. Hamileliğinin keyfini çıkar...

sevgiler,