30 Temmuz 2008 Çarşamba

Uyku uykuyu çekti

Ne oldu, nasıl oldu bilmiyorum? Çoookkk uzun zamandır sabahları 07:00-08:00 aralığında uyanan Zeyno, bu sabah saat tam 10:05'te uyandı. "Tamam, artık sabah uykusu uyumaz" diye düşünmüştüm. Yanılmışım. Kahvaltısının ardından, gözlerini ovuşturmaya başladı. Hemen uyudu da; hem de tam 3 saat 15 dakika. Ve bendeki şaşkınlık hat safhadayken akşam saat 19:00'da bir uykuya daha yatıp, 20:30'da kalktı. E artık gece uykusu beklememek lazımdı tabii. Kendimi buna hazırladım. Ama o da ne? saat 22:30 ve Zeyno gözlerini ovalıyor. Odaya gittik. Emdi. Ve saat 23:00'e doğru uyudu. Yani geçmiş 24 saatin 16 saatini uyuyarak geçirdi bizimki. Tıpkı doğduktan sonraki ilk aylarda olduğu gibi. Uyku bebekleri büyütür derler. Ama endişeliyim yine de. 11. ayın sonuna doğru gelmişken normal mi acaba bu? Annem hep "uyku uykuyu çeker" derdi. Belki de öyle oldu. Bakalım yarın ne yapacak?
Resim altı: "Off, yine ben yetişemeden annem kapattı şu koca şeyin kapısını. Bir dahakine kesin kafamı sokucam içine!"

2 yorum:

Sevgili Sayfa dedi ki...

Ohh ohh ne güzel :-)
Valla Ceylin 13 aydır geceler hariç 3 saat kesintisiz uyumadı hiç. O yüzden pek özendim.
Ama bu kız çok tatlı oldu yaa!!! Saçlar başlar bi havalar :-) Yakalarsam o yanaklardan koklayarak öpücem.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Gülfer,
Zeyno'nun da sık yaptığı bir şey değil bu ama arada şaşırtıyor işte böyle.
Sen yeter ki yakala da, bol bol öp Zeyno'yu :)) Tatil dönüşü yine üçlü bi buluşma ayarlayabilsek ne güzel olur. Hem Ceylin'i hem de Duru'yu tekrar görmek, sevmek istiyorum ben de...
sevgiler,
Nurdan