1 Temmuz 2008 Salı

Baba kız gezmesi

Temizlik vardı bugün evde. Ve nöbet ertesi olduğu için Osman evdeydi. İkisi birleşince ne oldu? Öğlen yemeğinin ardından, baba kız evden kaçıp, gezmeye gitti. Zeyno doğduğundan beri başbaşa birçok gezme yaptılar. Ama bu seferki farklıydı. İlk kez Ada'nın sınırları dışına çıkıp, birlikte karşıya geçtiler. 14:20 vapuruyla gidip, 18:00 vapuruyla döndüler. Ve bana bol bol "artık sen olmadan da uzun uzun gezebiliyoruz" havası attılar.
Gün boyu neler mi yapmışlar? Önce vapur sefası. Ardından kısa bir dolmuş yolculuğuyla Osman'ın bir işini halletmesi. Bağdat Caddesi'nde yürüyüş. Kahve Dünyası'nda kahve-tatlı molası. Ve yine vapur keyfiyle dönüş. Bu arada akşamüstü yanlarına verdiğim meyvesini yemiş Zeyno. Yürüyüş sırasında da babasının eline verdiği simiti kemirmiş arabasında. Osman itiraf etmedi ama Kahve Dünyası'nda yediği pastadan da tattırdığına eminim. Dönüş yoluna kadar idare etmişler ama vapurda zorunlu olarak alt değiştirilmiş. Sonuçta keyifli bir gün geçirmişler.
Onlar yokken ben ne yaptım peki? İlk defa koşturmadım ve bir iş yapmadım. Temizliğin ardından Şafak'a çıktım. Yüzümü Büyükada'ya dönüp, Ada rüzgarına karşı biramı içtim. Ben de keyif yaptım yani.

Hiç yorum yok: