28 Temmuz 2008 Pazartesi

Kaşıyınnnn

Yeni keşfettik. Zeyno kafasının kaşınmasına bayılıyor. Önce yavaş yavaş sırtını kaşımaya başlıyoruz, anında gevşiyor. Ardından kafasına geçiyoruz. Olduğu gibi donup, hareket etmeden duruyor. Kafasının önüne doğru geldikçe gözleri kısılmaya başlıyor. Acayip seviyor yani O'nu kaşımamızı. Geçen gün, banyonun ardından Osman havlunun kenarıyla kulağını da kaşıdı. Bayıldı bayıldı...
Not: Halil bizdeydi bugün. Dayı-yeğen bol bol oynadılar. Zeyno'nun, Osman'ın ve benim dışımda birileriyle daha sık vakit geçirmesi lazım bence...

4 yorum:

Çağ dedi ki...

Zeyno çözmüş hayatın sırrını :)) hemde çok erken.Kaşınmak kadar güzel bir şey var mı.Kaşınırken bir madde salgılanıyor ve o da endorfin yani mutluluk hormonunu aktive ediyor diye biliyorum tıp bilgilerimden-yanlış hatırlamıyorsam-Ayça'dan sonra hafızamda biraz sorun var da...
Çağlayan & Ayça

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
kaşınmanın ne kadar keyifli olduğunu biliyorum da, işin tıbbi yanını bilmiyordum. İlginç... Bu arada hafıza sorunu bende de var maalesef. Hayatı boyunca not defteri kullanmayan ve her şeyi akıl defterinde tutan ben, Zeyno'dan sonra her yanıma notlar alır oldum :((
sevgiler,
Nurdan

Çağ dedi ki...

Eşim nörolog hala benim unutkanlığımın çaresini bulamadı:)Yakmadığım tencere kalmadı.Bence aşırı derecede beyin yorgunluğu,süper anne olacağım ya, buna bağladık artık...

doruk'un sayfası dedi ki...

merhaba,
ben bir yerlerde cocuklarin kasinmaktan cok hoslandigini okumustum ama Doruk'ta pek ise yaramadi bence Zeyno keyif veren seyleri gayet iii biliyor:)
sevgiler