26 Temmuz 2008 Cumartesi

Öp Zeynep

Zeyno'nun yapabildiklerine her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Şu sıralar en sevdiği oyun top oynamak. Karşılıklı olarak yere oturup, bacaklarımızı açıyoruz. Ve küçük topu birbirimize atıyoruz. Eğer top O'na yakın bir yerde kalırsa, kendisinin alması gerektiğini de biliyor.
Ayrıca "topun nerde?", "bebeğin nerde?" diye sorduğumuzda, gözleriyle yerdeki oyuncaklarını tarayıp, onları bulabiliyor.
Ve en önemli gelişme bizi öpüyor. Henüz ses çıkmıyor ama "öp Zeynep" deyip, yanağımızı uzattığımızda, dudaklarını yanağımıza yapıştırıp, bir süre öyle kalıyor. Biz mest tabii...

5 yorum:

KEO dedi ki...

hoşgeldiniizz!büttünn yazıları okudum. okuması bile çook uzun sürdü ki bir de yazması nasıl olmuştur diye düşündüm:))güzel deneyimler yaşamış/yaşatmış zeyno ablamız...hem de yeni beceriler kazanmış demek ha?aferin ona annesii.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Hoşbulduk Ekim... Valla çok hem de çok uzun sürdü. Ama tatilde tembellik etmedim, sık sık internet cafe'ye gidip, yazıları yazdım... Dönüşte de yüklemesi kaldı blog'a.

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Hosgeldiniz Nurdan...
Ozlettiniz kendinizi :)) Bende bugun itibariyle okuyabildim tum yazilarini. Biz henuz tatilden donmedik ama arada izmire gel git yapiyoruz. Düzen falan da kalmadi bizde her yer her yerde :( Zeyno resmen buyumus koca kız olmus. Yazdiklarini okuyunca da aynen oyle geliyor insana sizi opuyor olmasida cok guzel:) Darisi basimiza...
Sevgilerimle
Arinc

doruk'un sayfası dedi ki...

merhaba nurdan,
bu opme olayi cok keyifli olsa gerek darisi basmiza
bu arada tokaniza bayildim:)
sevgiler

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Arınç,
Boş ver düzeni ve tatilin keyfini çıkar bence. Bu minnoşlar istedikleri zaman şak diye değiştirmiyorlar mı düzenlerini? Ve biz de bal gibi hemen uymuyor muyuz onlara? Varsın onlar dabiraz bize uysun. Özellikle tatil zamanı benim felsefem bu. Nasıl ama? Çözmüşüm ben olayı değil mi? :))
öpüyorum sizi

Merhaba Esra,
öpme olayı çok keyifli amabir o kadar da tehlikeli. Zeyno dudaklarını yanağıma dayayıp, içineçektimi (ancak böyle öpebiliyor) benim bütün yelkenler suya iniyor. Ve o da bunu yavaş yavaş fark etmeye başladı. Ama yine deçok, çookkk keyifli. Darısı tez zamanda Arınç'ın ve senin de başına...
sevgiler,
nurdan