31 Temmuz 2008 Perşembe

Çok iş var çookk

Almanya'ya gidiş vakti yaklaştıkça bendeki telaş da artıyor. Öncelikle işlerimi toparlamalıyım ki, tatilde kafam rahat etsin. Sonra gitmeden ev temizlenmeli, ütüler yapılmalı, buzdolabı boşaltılmalı. Allah'tan yarın Hüsniye Abla geliyor. Ve bavul hazırlanmalı. Ki hava durumu nedeniyle benim için en önemli konu bu. Aklımdaki bavulu mümkün olduğunca boş götürmek. Böylece daha çok alışveriş yapabilirim :))
Bugün Halil'in izin günüydü ve bize geldi. İyi de oldu. O bol bol Zeyno'yla oynadı, ben de işlerimi toparladım biraz. Ama daha çoookk iş var. Bi atabilsem kendimi şu uçağa. O ana kadar bitmez benim telaşım. Ne yapayım, huyum kurusun...

3 yorum:

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Offf tahmin edebiliyorum ne kadar cok yapilcak is oldugunu sana kolay gelsin simdiden.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Teşekkürler Arınç...
sevgiler,
Nurdan

SONGÜL dedi ki...

O göbek nasıl güzel bir göbek olmuş öyle:) tam gıdıklamalıksın:)