21 Temmuz 2008 Pazartesi

Bir gün daha

Aslında bugün İzmir'e dönmekti planımız. Ama Datça bu kadar güzelken ve arkadaşlarımız buradayken ayrılmak mümkün mü? Bir gün daha uzatıyoruz tatili. İstikamet yine hep beraber Palamut. Bugün herkesin buradaki son günü. Denizin tadını iyice çıkarmaya kararlıyız.
Son gün olduğunu anladı mı nedir, Zeyno da denizde bugün. Osman'ın kucağında biraz yol alıyor denizde. Su yükseldikçe huzursuz yine de. Zorlamaya gerek yok. Alıp, oturtuyorum sahile. Vuran ilk birkaç dalgadan tedirgin oluyor ama sonra dalıyor oyuna. Hemen önümüzde üç tane abi var. Bir, iki, üç diye sayıp, dalgaya atlıyorlar. Onları izlerken, göğsüne kadar çarpan dalgalara aldırmıyor bile bizim ki. E be kızım, bugün son gün ama...
Kapanışı balıkla yapmak gerek yine. Akşam yemeğinde Altınkum'daydık. Yedik, içtik, gülüştük, sohbet ettik. Uzun zamandır bu kadar kalabalık bir arkadaş grubuyla yemek yememiştik. Ne güzel arkadaş sohbeti eşliğinde yemek yemek. Hele bir de sevdiğin yerdeysen...

2 yorum:

doruk'un sayfası dedi ki...

benim en favori tatil resmim kesinlikle bu
sevgiler,

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Esra,
ben de çok sevdim bu fotoyu. Hemen basılacak fotolar klasörüne ilave ettim...
sevgiler,
Nurdan