29 Nisan 2008 Salı

Zeynep'in 23 Nisan'ı

Zeynep'te salya sümük had safhada ama Allah'tan neşesi yerinde. Bu sabah ana kız yatakta bol bol gülüşüp, oynaştık kalkmadan önce. İlaçların son dozunu da bu sabah aldık.
Osman 23 Nisan töreni için Büyükada'ya gitti. Döndüğünde Zeynep için bir bayrak vardı elinde. O tadına bakmadan önce bu fotoyu çekebildik.
Alışveriş için Bostancı'ya gitmeye karar vermiştik ama zaman da hızla akmış, gün yarılanmıştı. Vapur saatleri için tarifeye baktığımızda, önümüzdeki ilk vapurun 20 dak. sonra kalkacağını gördük. Yetişmeliydik çünkü bugün vapurlarda tatil tarifesi uygulanıyordu ve bir sonraki vapur yaklaşık 1,5 saat sonraydı. Hemen bir iş bölümü yaptık. Osman Zeyno'nun altını değiştirip, üstünü giydirirken ben de çantayı hazırladım. Böylece 10 dakika sonra evden çıkmayı başardık.
Vapurdan inince hemen markete gitmek yerine biraz gezinmeye karar verdik. Ve bu kez Bağdat'a çıkmak yerine sahilden yürümeye başladık. Geçen sene Caddebostan Plajı'yla ilgili olarak gazetelerde pek çok haber okumuştum ama daha önce hiç gitmemiştim buraya. Plaj kısmı değil ama yeşillikler çok güzeldi. Herkes tatilin ve güneşli havanın tadını çıkarıyordu. Bisiklete binenler, paten kayanlar, koşanlar, piknik yapanlar ve çimlerde emekleyen bebekler... Zeynep'in de keyfi yerinde olunca neredeyse Fenerbahçe'ye kadar yürüdük. Bir de dönüşü vardı tabii bu yolun. Daha alışveriş de yapacağımız için gittiğimizden daha hızlı adımlarla döndük Bostancı'ya. Çağrı Market'ten hızlı bir alışveriş yapıp, 18:45 vapuruna yetiştik. Gayet keyifli geçti yani Zeynep'in ilk 23 Nisan'ı. Seneye hala Ada'da olursak Zeynep'i de götüreceğiz Büyükada'daki törene...