15 Nisan 2008 Salı

Bir içeri, bir dışarı

Zeynep bugün gezdi, gezdi, gezdi... Sabah baba-kız ekmek almaya gittiler. Öğlen yine minik bir alışveriş için çarşıya. Ve öğleden sonra da hep beraber Ada turuna çıktık. Yani gün boyunca bi giyindi, bi soyundu; bi içeri, bi dışarı yaptı Zeyno. Halinden şikayeti var mıydı? Hayır. Tam aksine çok memnundu.
Öğleden sonra, yürüyüş sezonunu tam olarak açıp, kapı komşularımız Sinan ve Yasemin'le birlikte Ada turuna çıktık. Hem de uzun yoldan. Biz taban teptik, Zeynep Hanım arabasında kah uyudu, kay uyandı...
Akşam dalamadı bir türlü uykuya. Yorgunluktan olduğunu sanmıyorum, bence vücudundaki hafif enfeksiyondan. Çünkü hala ara ara öksürüyor. Gece 03:00 gibi emmek için uyandığında ateşi olduğunu fark ettim. Vücudu sıcaktı ama çok değil. Baktım uykulu da, ölçmedim ateşini. Ama o saatten sonra sabaha kadar ara ara kontrol ettim. Artış yok gibiydi.
Foto notu: Zeynep dışarı çıkmak için hazırlanmış, kapının önündeki mama sandalyesinde babasını bekliyor. Hırkası yeni, anneannesinin hediyesi. "Anne bahar geldi, niye hırka aldın?" diye sordum. Zeyno akşamüzeri sahile indiğinde giyecekmiş :)) Tokaları biz almıştık bir süre önce. Ama ilk kez taktık. Saçları önden bi tutam uzadı gibi ya... Arkadaki kel hala tam olarak kapanmış değil ama.

2 yorum:

pinarbk dedi ki...

Nasıl da hevesli, heyecanlı bekliyor çıkmayı. Herşeyi anlıyor bu kızlar:)))

Tygogal dedi ki...

See Please Here