28 Nisan 2008 Pazartesi

Mucize rekoru kırıldı

Uzun zamandır Zeyno'nun uyuyan fotoğrafını koymamıştım. Ama bugün için bundan daha uygun bir kare olamazdı. Hani birkaç gün önce "günün mucizesi" diye başlık atmış ve "tam anlamıyla bir (hatta iki) mucize oldu bugün. Zeyno, her zaman 30-40 dakika olan sabah şekerlemesini 1,5 saate çıkarmakla kalmadı, öğleden sonra da kesintisiz olarak tam 2,5 saat uyudu" diye yazmıştım ya... Asıl mucize bugün oldu. Daha doğrusu mucize rekoru kırıldı. Zeynep sabah tam 3 saat uyudu. Üstelik evde temizlik varken. Bu kez Hüsniye Abla "ha uyandı ha uyanacak" diye Zeyno'yu gözledi. O uyanana kadar da süpürgeyi çalıştırmaya kıyamadı. Öğlene kadar sessiz sedasız ütüler yapıldı, camlar silindi...

4 yorum:

KEO dedi ki...

bizimki de dün 2,5 s uyudu, bir sorun mu var diye sürekli yokladım ama gayet iyiydi, ara sıra oluyor böyle:))

pinarbk dedi ki...

Hakikatten mucize. Hem de evde temizlik varken.Ben aylardır böyle uyku görmedim Duru'da:((

doruk'un sayfası dedi ki...

merhaba,
aman maşallah uykularınıza bizim hastalık sonrası epey bi uyku düzenimiz şaştı sabah uykusu ortadan kalktı:( umarım sizin düzen artık hep böyle olsun
sevgiler,
esra

Sudamlam dedi ki...

büyüme uykusu bu :)) büyümüş annesi zeyno bugün :))