2 Nisan 2008 Çarşamba

Ben dememiş miydim?

Evet demiştim. Belki de ben söyleye söyleye çağırdım bu sorunu ama Zeyno bu gece saat 23:30'a kadar uyumadı. İlk kez. Gündüz eski saate göre, yeni saate göre derken durumu idare ettik ama gece iş zıvanasından çıktı. Saat 21:00 gibi gözleri kaymaya başlamıştı, sonra birden cin gibi açılıverdi. Emzir, ninni söyle, yanyana yatarak mıkırdan... Yok yok yok. Zorlamanın da bir anlamı yok. Aldım odaya geldim tekrar. Bir süre annemle oynadılar. Sonunda geceyarısına doğru teslim oldu uykuya.
Uykuya geç yatınca sabah uyanamadı tabii küçük hanım. Ama bu düzensizliğin sürüp gitmemesi için sabah 9:30'da ben uyandırdım yavaşça. Neyse ki, durumu toparladık. Ama tüm gün mahmur mahmur baktı etrafa.
Not: Kaloriferler bozulunca tekrar kazaklar çıktı ortaya. Aslında hava güzel ama güneş bulutların arkasında. Hal böyle olunca da ev soğuk. Kazaklar giyildi, Zeynep'in yerdeki oyun alanı tertibatı anne uyarısıyla koltuğa taşındı.

6 yorum:

pinarbk dedi ki...

Saatlerin ileri alınması Duru'nun da uyku saatlerini değiştirdi.Dün akşam 12'ye kadar ayaktaydı. Ben o kadar çok yorulmuştum ki, oyun parkına bırakıp maç seyreden babasının yanına götürdüm. Sonra birlikte uyumuşlar.
İşin kötüsü, Duru gidince Fener gol atmış, artık uğurlu sayılıyor:)))Galatasaraylı bir anne için ne zor bir durum:)))

Sevgili Sayfa dedi ki...

Umarım kısa sürede toparlanır uyku düzeni. Biz sorun yaşamadık. Eskiden 7:00 - 7:30 gibi uyurdu şimdi 08:00 - 08:30 gibi uyuyor. Yani değişen birşey olmadı.
En azından şimdilik! :-)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
Zeynep'in gündüz uykuları çok az. Bu nedenle neredeyse tüm gün O'nunla ilgileniyorum. İşlerimi yapabilmek için sadece akşamlar kalıyor bana. Bu nedenle gece geç yatması sadece O'nu değil, beni de çok etkiliyor. Umarım en kısa zamanda düzelir bu durum.

Sevgili Gülfer,
Zeynep hiç saat 19:00-20:00 gibi akşam uykusuna yatmadı.Ben 21:30'a da razıyım :))

Ayça dedi ki...

merhaba benim oğlumda 19 eylül doğumlu.
saat farkı bizim düzenimizi de altüst etti alışmaya çalışıyoruz şuan ama uyku problem oluyor.

yandaki slayt çok hoş izlemekten alıkoyamıyorum kendimi
sevgiler

Sudamlam dedi ki...

aynen katılıyorum saatlerle ilgili yazdıklarına..biz de tam ters etki yaptı yalnız..damla erken yatıp erken kalkmaya başladı. sabah 6 da ayaktayız :(

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Ayça,
slaytı beğendiğine sevindim. Fotolar Şengül Pallı'nın ekibinden, slayt da flicker'in marifeti :)

Merhaba Yaprak,
Zeynep de geçenlerde birkaç gün üst üste sabah 6 gibi uyandı ama allahtan sonra bunu alışkanlık haline getirmedi.

sevgiler,
Nurdan