13 Nisan 2008 Pazar

Ana kız başbaşa

Annem dün akşam eve döndü, Osman da nöbetçiydi. Ana kız başbaşaydık yani bugün. Süper keyifli bir gündü çünkü Zeyno'nun keyfi yerindeydi. Sabah kemirmesi için eline verdiğim salatalığı neredeyse tüm gün elinden düşürmedi. Bir mucize oldu ve kendi kendine oynadı. Hem de uzun uzun. Ben de fırsattan istifade çalıştım tabii. Birkaç kez uyudu,üstelik 1 saate yakın sürelerle. Mucize gibiydi yani her şey; günün nasıl geçtiğini anlamadım bile. Anne kız akşam yemeği yedik birlikte. Geçen kontrolde doktorumuz 7. ayda akşamları tarhana çorbası vereceğini söylemişti. Madem Zeynep Hanım yoğurt yemeyi hala reddediyor ve madem 7. ayına girdi, ben de kontrolü beklemeden bu akşam tarhana çorbası yaptım O'na. Babaannesinin yaptığı İzmir işi acısız tarhanadan. Bayıla bayıla içti. Birlikte yemek yiyip, oynadıktan sonra da saat 21:30 gibi uyuyuverdi. Allah'ım ne güzel bi gündü? Bir daha olur mu acaba? Yoksa tüm bunlar rüya mıydı?

2 yorum:

doruk'un sayfası dedi ki...

biz de babamızın sezonu açıldığından beri genelde anne oğul takılıyoruz ve bazı gün ben de Doruk'un nasıl o kadar uslu durduğuna inanamıyorum ara ara bize acıyorlar galiba:) bu tarz günlerin sürekli olması dileğiyle
sevgiler,
esra

pinarbk dedi ki...

Nurdan'cığım yoğurdu sade yoğurt olarak yemiyorsa, cicibebeleri yoğurtta ezerek de verebilirsin. Bazen farklı bir versiyon seviyorlar.Hatta ben azıcık da ceviz koyup veriyordum bir ara ama şimdi bayıla bayıla yiyiyor yoğurdunu.