13 Nisan 2008 Pazar

Birkaç dakika arayla

Epeydir birkaç fotoğrafı aynı anda koymamıştım. Ama Zeynep'in sadece birkaç dakika arayla çekilmiş bu iki fotosunu yanyana koymadan edemedim. Yazıları bir hafta gecikmeli yazınca böyle oluyor; maalesef neye kızdığını ve sonra da neye sevindiğini hatırlamıyorum :(( Ama öyle çok yaşıyoruz artık bu olayı. İstediği şey yapılmayınca ya da o derdini anlatamayınca basıyor yaygarayı... Ve anlaşılınca da koca bir gülücük...
Haftanın bu ilk gününde neler yapmıştık? Onu da hatırlamıyorum (Biriktirmeden yazmam gerek bu yazıları ama şu sıralar çok zor. Keyifli bir yaz tatili geçirmek için şimdiden kolları sıvadım. Çok çalışıyorum, çookkk. Tatile çıkarken yanıma bilgisayarımı almak istemiyorummmm).

1 yorum:

Sevgili Sayfa dedi ki...

Bayıldım :-)
Çok tatlı bu kız! Çok da komik :-)