7 Nisan 2008 Pazartesi

Eve dönüş


Meteorolojinin günlerdir bahsettiği yağmur nihayet geldi. Hava kapkaranlık ve yağmurlu bugün. Osman geldiğinde aslında yine dışarı çıkma planı yapmıştık ama sonra vazgeçtik. Böyle bir havada gidilebilecek tek yer alışveriş merkezleriydi ama bizim o insan kalabalığının içine karışmaya hiç niyetimiz yoktu. Yani günü yine evde mıkırdanarak geçirdik. Klasikleşen eve dönüş formülüyle, Çağrı Market'te yapılan alışverişin ardından bindik vapura. Dönüş yolu boyunca alt kat Zeynep'in çığlıklarını dinledi. Eve girince de bitmedi Zeyno'nun enerjisi. Yukarıdaki foto uykudan sadece yarım saat kadar önce çekildi.

3 yorum:

pinarbk dedi ki...

Duru'ya kesinlikle çok benziyor. Acilen görüp ısırmalıyım...

DAMLASAKIZLIKURABİYEM dedi ki...

merhaba.maşallah çok şeker zeynep hanım.benim kızım gibi saçlı doğmuş fıstık.annenize ben de katılıyorum.gezmelere gitme konusunda çok pipirikliydim ve bu yüzden çok yıprandım.biraz bu konularda esnek olmak lazım sanırım.sevgiler...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Nesrin,
teşekkürler, Damla'da çok güzel bir genç kız olmuş :))
Şu esnek olma daha doğrusu olabilme işini nasıl hallettin?? Anlatır mısın lütfen... Yoksa dediğin gibi çok yıpranıyor, yoruluyor insan...
sevgiler,
Nurdan