7 Nisan 2008 Pazartesi

Hafta sonuna hazırlık

Osman yarın yine nöbetçi. Hal böyle olunca bugünden annemlere göçmeye karar verdik. Hava güzel olduğundan, vapurdan inince biraz turladık Bağdat Caddesi'nde. Yol üstünde olduğundan belki bir şeyler kalmıştır diye Mothercare'e uğradık ama indirim tamamen bitmiş ve her yer yeni sezon mallarla dolmuş. Doğru Peros'a yürüdük. Daha önce birkaç hediye gelmişti burdan bize. Güzel ve uygun fiyatlı şeyler olduğunu da duymuştum. Gerçekten öyleymiş. Küçük bir mağaza ama biraz eşeleyip, askılar arasında dolanınca gerçekten güzel şeyler bulmak mümkün. Yaz için, tanesi 5'er liradan üç tane atlet body aldım Zeynep'e. Bir arkadaşımızın oğluna da yarım kollu body ve altına şort. Baktık arabasında Zeyno'nun keyfi yerinde annemlere kadar yürümeye karar verdik. Şu sıralar yağmur yağmayan her anı değerlendirmek lazım. İyi ki hava artık erkenden kararmıyor...
Not: Foto vapurla gidiş yolculuğundan. Zeynep koltuğa oturmuş, karşıdaki konuşan adamları dinliyor.

4 yorum:

pinarbk dedi ki...

Kozyatağı'nda Mothercare'in outleti var. Zeyno'nun ayındaki bebekler için çok güzel şeyler bulunuyor. Mail atarsan daha ayrıntılı yazarım. Hatta benim evime çok yakın. Bizde buluşup birlikte de gidebiliriz. Hem tanışmış oluruz, hem de bir kahve içeriz...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Pınarcığım,
hemen hemen her hafta sonu geçiyoruz karşıya. Annemler Erenköy'de oturuyor. Kozyatağı'na yürüme mesafesinde :)) İlk fırsatta rahatlıkla buluşabiliriz yani. Ben de seninle ve Duru'yla tanışmayı çok isterim.
Sana mail atamadım çünkü mail adresine bakmak için bloguna giremedim. Bir sorun mu var senin blogunun erişiminde? Sen nurdangencturk@gmail.com'a bir mail atarsan, ordan da haberleşebiliriz artık...
Nurdan

Sevgili Sayfa dedi ki...

Aaaa..
Bu görüşme-buluşma-tanışma olayına dahil olmazsam çaat diye çatlarım kıskançlıktan! Hem Zeyno'yu hem Duru'yu hem de sizleri çok merak ediyorum ben de. Kozyatağı Carrefoura da çok yakın oturuyorum. Benim başım kel mi di mi ama? :-)

Bana da ses edin toplaşırsanız...

pinarbk dedi ki...

Gülfer sende telefon numaram vardı yanlış hatırlamıyorsam. Nurdan, sana da mailde vereceğim. Bu cumartesi bakıcı şirketiyle görüşme işimiz var. 19'unda bize bekliyorum:))