24 Şubat 2008 Pazar

Zeyno'nun kuralları

Bugünlerde yaşadıklarımız, Zeyno'nun kendine göre kuralları olduğunu gösterdi bana. İşte şimdilik çözebildiğim birkaç kural:
1. Gece 21:00 civarı uykum gelir. Beni emzirirsen hemen uykuya dalarım. Ama sakın bırakıp da bir yerlere gidebileceğini sanma. Arada sırada aniden ağlayarak uyanır, sen gelene kadar da ağlamaya devam ederim.
2. Sabah 07:30 gibi uyanırım. Sütümü emip, biraz oynadıktan sonra şekerlememi yaparım. Ama uyanınca yoğurdumu yiyip yemeyeceğim konusunda söz veremem. Sen yaklaşık 50 cc kadar yoğurdumu hazır et. Hiç içmeyebileceğim gibi tamamını bir nefeste de götürebilirim.
3. Sebze püremi yiyip yemeyeceğim de tamamen benim keyfime bağlı bi şey. Sen her gün taze sebze püremi hazırla. Ama öyle saat kuralına bağlı kalamam ben. Öğlen tadar tatmaz yüzümü buruşturup, yememek için ağzımı sıkı sıkı kapattığım sebze püresini, akşam büyük bir iştahla yiyebilirim.
4. Meyve püresini seviyorum. Elma ve armut favorim. Ama sakın içine havuç katayım deme.
5. Ben oyuncaklarımla oynarken sen sakın başka işlere dalma. Direkt oyunuma katılmasan bile her an benimle ilgilendiğini bana belli etmelisin.
6. O gün kaç kere kaka yapacağımı ben bile bilmiyorum. Sen her an hazırlıklı ol. 1 saat içinde 3 kez bile bez değiştirmek zorunda kalabilir veya bütün gün gözlerimin içine bakarak bekleyebilirsin.
7. Önlüklerimi her an hazır et. Birkaç gün kusmamış olmam demek, bugün de kusmayacağım anlamına gelmez.

Hiç yorum yok: