21 Şubat 2008 Perşembe

Baharın işaretleri

Pırıl pırıl bugün hava. Fırsatı kaçırmıyoruz, öğlen yine dışardayız. Daha yokuşun başında ellerinde bavullarıyla bir aile görüyorum. Bu, insanlar yavaş yavaş da olsa Ada'ya gelmeye başlıyor demek. Çarşı'nın içinden geçiyoruz; faytonlar sıraya girmiş durakta. Demek ki, binenler var. Ve çarşı sokağından sahile doğru bir giriyoruz, restoranlar masa atmışlar önlerine. Üstelik oturmuş yemek yiyen, birasını içen bile var bu masalarda. Bundan sonra hava ne kadar soğursa soğusun, bu kadar işarete göre kış bitti demektir. Artık hiçbir fırsatı kaçırmamalı sokaklarda dolaşmak için...
Bu arada bugünün yeme durumuna gelince. Sabah elma püresinin yarısı yendi, öğlen sebze püresi hiç yenmedi, akşamüstü yoğurt hiç yenmedi. Yani dünün kerameti birkaç damla limon suyunda değil, anneanne elindeydi herhalde. Başka da bir açıklama bulamıyorum...

1 yorum:

pinarbk dedi ki...

Ceylin Naz'ın sayfasından buldum adresinizi. Zeynep'inize bayıldım.Ada'da olduğunuzu öğrenince iyice dikkat kesildim. Yoksa siz benim hayalimi mi yaşıyorsunuz? Eğer öyleyse harika...
pinarbk@gmail.com adresine mail atarsanız size davetiye göndermek isterim.
Sevgiler...