18 Şubat 2008 Pazartesi

Blender görev başına

Camdan karşı kıyıya bakıyorum... Hiçbir şey görünmüyor çünkü sıkı bir tipi var bugün Ada'da. Giydik yine kazakları, evdeyiz... Öğlenin gelmesini iple çekiyorum çünkü dünkü başarısız sebze denemesinden sonra bugün neler olacağını merak ediyorum. Sabah oyunları, meyve saati, şekerlemeler, alt değiştirmeler ve öğle... Yarım kabak, yarım patates, yarım havuç var yine sahnede. Haşlıyorum ve bu kez blender'dan geçiriyorum. Görüntüsü daha bi bebek maması gibi oluyor. Geçiyorum Zeyno'nun karşısına. Düne göre daha başarılıyız. En azından birkaç kez tadına baktı. Ama ı ıhhh... Yine yemiyor. Bu kez eminim, sorun havuçta. Zorlama yok, yarını bekleyeceğiz...

4 yorum:

pinarbk dedi ki...

Zeyno, sen benim Duru'ma ne kadar çok benziyorsun bu resimde...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba,

demek ki sizin Duru da çok güzel bi kız :))

sevgiler

Acqua dedi ki...

insanın canını sıkıyor tabii ama eninde sonunda yiyecek. dünta üzerinde ek besinlere geçmeyen bebek yokmuş :)) benim kızım 7.5 aylıkken sadece tarhana çorbası yiyerek başladı. o zamana kadar ağzına bir damla birşey girse kusuyordu, hiç yemiyordu. ısrar etmiyordum ama içten içe kendimi yemiştim. tarana çorbasını denedin mi hiç?

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba acqua,
hayır henüz tarhana denemedik. Ama biraz daha iyi adımlarla ilerlemeye başladık bu yolda :))