12 Şubat 2008 Salı

Arabada şekerleme

Zeyno'nun gündüz uykularını şekerleme gibi yaptığını ve son dönemde bu şekerlemeler için bile ancak memede uykuya geçebildiğini daha önce yazmıştım. Hayat ne garip, sürekli seçim yapmak zorundayız. Ama anne olunca seçimler de değişiyor. Daha önce sallayarak uyutmakla emzik arasında bir seçim yapmıştım. Şimdi de memede uyutmakla arabada uyutmak arasında. Demir'den bize miras kalan bebek arabasını sonunda annemlerden bize getirdik. Zeyno'nun uykusu geldimi koyuyorum bu arabanın içine. 90 metrekarelik evimizde birkaç tur attık mı Zeynocuk dalıveriyor uykuya. Uyku süresi artmadı ama en azından ben günümün büyük bir çoğunluğunu koltuğa bağlı geçirmekten kurtuldum. Umarım havalar bir an önce ısınır da, evde değil, Ada sokaklarında gezmeye başlarız...

2 yorum:

DERYA dedi ki...

yeni fikirler iyi gibi görünüyor ama inşallah bu durumdan da vazgeçmez sevgiler.

Nurdan dedi ki...

Merhaba Derya,
bu fikrin ömrünün ne kadar olacağını zaman gösterecek. Ama her an vazgeçebilir. Örneğin emzik bir süre benim hayatımı kurtarmıştı ama küçük hanım artık hiç emmiyor. Bebeklerimizi büyütürken daha çookkk fikir bulmamız gerekecek sanırım...
sevgiler