7 Şubat 2008 Perşembe

Havuç suyuna HAYIR!

Zeyno 3 gündür elma suyunu büyük bir iştahla içince bugün havucu denemeye karar vedim. Havuç sert olduğu için porselen rendeden geçirmek biraz zor oldu ama yarım havuçtan epey su çıktı sonunda. Ama o da ne? İlk kaşıkta yüzünü buruşturan Zeyno, ardından sıkı sıkı kapadı ağzını. Bir kez daha denedim ama istemeyince ısrar etmedim. Hemen elma suyunu hazırlamaya giriştim. Sorun yoktu, elma suyunu yine şapırtılar eşliğinde içti küçük hanım. Sadece havuç suyunu sevmemişti. Zaten daha önce yalaması için bir parça eline verdiğimizde de havucu sevmemişti. Bu nedenle pek de ümitli değildim. Bir süre sonra yine deneyeceğim. Ama sıra armutta. Armutu da elma gibi seveceğini düşünüyorum. Daha sonra elma ve armutu karıştıracağım. Bunu da beğenirse, azar azar havuç suyu katarım belki içine.

2 yorum:

Tansel dedi ki...

zeynebimiz 5 aylık bizimki de sevmiyor nedense : )elma ve armutu seviyor bizimki de .zeynepler böyle oluyor demek ki : )

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Tansel,

ara ara tekrar dene ama bence çok da ısrarcı olma... Bu arada bizim Zeyno hala havucu çok severek yemez. Ama havuçlu keke bayılır... Anneler bir yolunu buluyor her zaman :))