26 Mart 2008 Çarşamba

Sobelendim...

Sevgili Pınar sobeledi beni. İlk kez sobelendim. Heyecalandım, ciddi ciddi düşündüm birkaç gündür, teşekkürler Pınar. Sobenin konusu "çocukluğumuzdan hatırladığımız şarkılar". Dedim ya, sobelendiğimden bu yana düşünüyorum bu konuyu. Öyle hop diye hemen bir şarkı gelmedi aklıma. Belki de benim çocukluğuma denk gelen dönemde bizim evde çok da radyo, plak dinlenmemesindendir. Aklıma ilk gelenler Barış Manço şarkıları oldu. Özellikle de "arkadaşım eşek". Ama bu şarkıyı ilk duyduğumda kaç yaşındaydım hatırlayamadım. Sonra çizgi filmleri düşündüm. Clementin vardı, daire içinde uçan bir karakter. Onun müziğini severdim. Haftada bir gün Alfred Hitchcok'un yarım saatlik mini filmlerinin yer aldığı "Alacakaranlık Kuşağı" vardı. Onun müziği de hala kulaklarımdadır. Dım dı dıdıdı dım dıdı, dım dı dıdıdıd dım dıdı... Ve bir de Hababam Sınıfı'nın müzikleri. Hani mezuniyet töreninde Adile Naşit'i de aralarına alarak söyledikleri şarkı: Sen gidince bak neler oldu, kalbimin ucu yandı tutuştu...

Ve Damla'nın annesi Yaprak'ı sobeliyorum...

4 yorum:

уαѕємiη dedi ki...

tesadüfen buldum bloğunuzu zeytinburnu isminin geçmesi de yüzümd egülümseme yaratı çocukluğum gençliğim hep orda geçtii hala da seviyorum

kızınıza sebgiler çok tatlı maaşalalh öpüyoruz sizi

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yasemin,

doktorumun önerisiyle Surp Pırgiç'te doğum yapınca (ki çok memnun kaldım, Zeynep'in doğum yeri de otomatik olarak Zeytinburnu oldu. Daha önce hiç bilmezdim o tarafları ama çok güzelmiş. Zeyno büyüyünce O'na da göstermek lazım doğduğu yeri...

sevgiler,

pinarbk dedi ki...

Nurdan, cevabın için teşekkürler.

Sudamlam dedi ki...

:)) sobelenmişim.. çok seviyorum bu sobe oyununu..teşekkürler :))