20 Mart 2008 Perşembe

Bu kız kime benziyor?

Aslında ek gıdalarla ilgili maceramızın gelişimini yazacaktım bugün ama akşam bu fotoğrafı çekince sonraya erteledim. Doğduğundan beri tıpkı Osman'a benziyor Zeyno (Zaten ultrason görüntülerinden bile belliydi bu). Son günlerde ilk defa bana benzeten birkaç kişi çıkınca biraz umutlanmıştım ama bu akşam o umutlarım da suya düştü. Baksanıza baba kıza, göbekleri bile aynı :))
Bu arada Zeynep artık büyüdü. El tırnaklarını kesmek için meme emmesini beklememize gerek yok. Tırnakları kesilirken O da uslu uslu seyrediyor.

6 yorum:

pinarbk dedi ki...

Duru uyanıkken bana, uyurken babasına benziyor. Böylece ikimizin de gönlü olmuş oluyor. Ben tırnakları çok zor kesiyorum. Tam bir savaş yaşanıyor...

Sudamlam dedi ki...

bazen hayret ediyorum bütün bebeklerin bu kadar birbirine benzer hareket etmelerine...damla son bir kaç haftadır tırnaklarını çok rahat kestiriyor, hatta kesilirken çıkan çıt sesine gülümsüyor bile :))) ben yine de maaşallah diyeyim de...

Bebekli Yemeksenligi dedi ki...

Merhaba Nurdan, ek gidalara gecis konusunu arastirirken birden Zeynep'in sitesinde buluverdim kendimi...Cok guzel yazilarin var.
Bu arada benim kizim da tipki babasina benziyor ;)

Sevgiler
Hulya

pinarbk dedi ki...

Nurdan, seni sobeledim.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Hülya,
yazılarımı beğendiğine sevindim, teşekkürler... Aslında ilerde bize hoş bir hatıra olarak kalması için bu blog'u yazmaya başlamıştım ama artık başka annelerin de yakından takip ettiğini bildiğim için, bu tür maceraları detaylı bir şekilde yazmaya çalışıyorum. Umarım faydalı oluyordur. Bu arada ek gıdalarla ilgili son gelişmeleri en kısa zamanda yazacağım. Durum iyiye gidiyor :))

Merhaba Pınar,
ben sobelemenin ne demek olduğunu tam olarak bilmiyorum. Şimdi benim hangi konuda yazmam gerekiyor?

Nurdan

pinarbk dedi ki...

Sobenin konusu çocukluğumudan hatırladığımız şarkılar. Esra daha ayrıntılı yazmış. İstersen bir bak.