28 Mart 2008 Cuma

Büyülendim

Ve ikinci kez sobelendim. Damla'nın annesi Yaprak sobelemiş beni :)) 55 kelimelik bir öykü yazmam gerekiyor. Konuyu okur okumaz o kadar çok şey geçtiki aklımdan. Ama madem beni bu oyuna dahil eden Zeynep, O'nunla ilgili yazmak istedim. 55 kelimenin yettiği kadar...

Büyülendim ben. Uzun uzun bekledim seni. Gelişindi beni büyüleyen. Uzun uzun baktım elimdeki siyah kağıda. Birkaç milimlik bir noktaydı beni büyüleyen. Uzun uzun seyrettim siyah ekranı. Burdan gelen kalp sesiydi beni büyüleyen. Uzun uzun baktım karnıma. İçimde hissettiğim hareketlerdi beni büyüleyen. Uzun uzun baktın bana, tam gözlerimin içine. Bir damla yaş süzülen gözlerindi beni büyüleyen.

Ve sevgili Arınç, sobe...

1 yorum:

pinarbk dedi ki...

Bu büyülü aşk sonsuza kadar sürsün ve sonsuz kere şükürler olsun bu güzel melekler bizi seçtiği için...