17 Mart 2008 Pazartesi

"Orda mısın!"

Bugünle ilgili olarak yazılabilecek en önemli olay bu sanırım: Zeynep, oturup, KENDİ KENDİNE bir süre oynadı. Zeyno'yla oynamayı çok seviyorum. Ama O her şeyden çok çabuk sıkılmaya başlayınca bu keyifli saatler aynı zamanda çok yorucu olmaya başladı. Bu nedenle, şimdilik kısa süreli de olsa, bu kendi kendini oyalayabilme işine çok sevindim. Bu arada onca renkli oyuncağının arasında normal ev eşyalarını tercih ediyor oynamak için. Özellikle de kendi eşyalarını. Biberonu, kremi, elbiseleri, emziği... Kendi kendine oyalanıyor ama bu benim kendi işlerime bakabileceğim anlamına gelmiyor. Sık sık başını kaldırıp, bakıyor bana "orda mısın!" dercesine. Sadece beni görmesi de yetmiyor. Ona bakmalı ve sesli olarak cevap vermeliyim.

1 yorum:

pinarbk dedi ki...

Duru da gün içinde 20-30 dakika arası kendi kendine oynayabiliyor park yatağında. Ben eski bir çantamı verdim. İçine eşya doldurup koluna takıyor.Sürekli birlikte oynamak dediğin gibi çok yorucu. özellikle annemin gündüzleri canı çıkıyor. Akşam olduğunda şarkı söylemekten sesi kısılmış oluyor.
Plastik süzgeç, limonluk, IKEANın renkli buzlukları da iyi oyuncak alternatifleri arasında. Aklında bulunsun...
Zeyno'ya öpücükler:)))