27 Mart 2008 Perşembe

Anneanne ile başbaşa 5 saat

Aslında Gülçin Yengem'de yaşadığımız ayrılık krizinden sonra cesaret edemezdim ben. Ama annem ısrar edince O'nu Zeyno'yla başbaşa bırakıp gittik Kadıköy'e. Hem de 5 saat.
2 gündür annemlerdeydik zaten. Yani Zeyno alışmıştı iyice eve ve anneme. Bu sabah da gayet keyifli uyanmıştı. Kahvaltısının ardından dışarı çıkmak için tam O'nu hazırlamaya başlamıştım ki, annem "bırakın bana, gidin gönlünüzce gezin. Nasıl olsa cep telefonları var. Ağlar, durmazsa ararım, hemen gelirsiniz" dedi. Tereddüt etmedim desem yalan olur ama böyle bir şeye o kadar ihtiyacım vardı ki... Çorbasını hazırladım, biraz sütümü sağdım biberona. Anneme "bak ağlarsa hemen ara" diye sıkı sıkı tembih edip, Zeyno'ya el sallayarak çıktık evden. Bahariye'ye çıktık. Elimiz kolumuz bomboş, sallana sallana gezdik ara sokaklarda. Benetton'daki indirimi kuyruğundan yakalayıp, Zeyno'ya seneye kış için birkaç parça giysi aldık. Nurcan'ın telefonuyla onlara yürüyüp, kahvelerimizi orda içtik. Gözüm saatte, kulağım telefondaydı ama yine de güzeldi. Bizim evin önüne geldiğimizde evden ayrılalı yaklaşık 5 saat olmuştu. Tam arabayı bahçeye park ediyorduk ki, annem aradı. Süper zamanlama :)) Birkaç dakika sonra Zeyno'yla buluştuğumuzda hemen kucağıma attı kendini. Tabii özlediğinden çok meme emmek için. Bizim ardımızdan uzun bir uyku uyumuş. Ardından meyvesini yiyip, bıraktığım sütü içmiş. Ama çorbaya ağzını bile sürmeyince, ancak bu kadar dayanabilmiş. Annemin söylediğine göre daha çok süt bıraksam, daha uzun süre kalabilirmiş. Bu ilk ciddi ayrılığın sorunsuz atlatıldığına çok sevindim. Arada değerlendirmek lazım...

2 yorum:

doruk'un sayfası dedi ki...

merhaba,
tebrikler...
ben daha henüz uzun bir ayrılık yaşamadım hatta ne yalan söyleyeyim bunu düşünme fikrine bile henüz dayanamıyorum ama belki de Doruk hala daha sadece emdiği ve henüz daha 4,5 aylık olduğu içindir kim bilir?

sevgiler,
esra

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Esra,
aslında hiç olmazsa bir öğünlük sütünü sağarak kısa ayrılıklar yapabilirsin sende şimdiden. Ama ek gıdalara geçince daha kolay oluyor tabii bu iş. Bence kendinin ve Doruk'un hazır olduğunu hissedince denemelisin mutlaka. Çok iyi geliyor böyle kısa molalar...

sevgiler...