12 Mart 2008 Çarşamba

Daha çok enerji

Zeyno birkaç gündür sadece emerek beslenmeye başlayınca, bendeki yorgunluk belirtileri yine azdı. Üstüne bir de tüm gün huysuzluk yapan ve hiçbir şeyden memnun olmayıp, mızırdanan küçük hanıma animasyon. Akşama doğru pilimin iyice tükendiğini hissettim. Şimdilerde pilleri en kısa ve etkili yoldan nasıl şarj edebileceğimi bulmaya çalışıyorum. Sanırım tek yol anneanneye doğru kısa bir yolculuk. Hem bana hem de Zeyno'ya çok iyi geleceğine eminim bu molanın. Belki eski düzenimize de geri döneriz böylece. Zeyno'nun annemin yanında neden çok uslu bir bebek olduğunu çözemiyordum ya... Geçen gün bebeklerin 7. ay gelişimiyle ilgili okuduğum bir yazıda buldum cevabı. Aynen şöyle diyordu: "Bakıcım gündüz benim bir melek kadar uslu olduğumu söylüyor ama yemeği siz yedirirken patatesleri duvarlara fırlatıyorum, neden mi? Çünkü sizin sevginizin ve beni kabullenmenizin sonsuz olduğunu biliyorum (sabrınızın olmasa da!)

6 yorum:

pinarbk dedi ki...

Yorgunluğa çare bulursana lütfen bana da anlatır mısın? Sürekli yorgunum demenketn bıktım ama gerçekten çok yorgunum...

Herkesin nazı sevdiğine geçiyor. bebeklerin sezgileri muhteşem. İnsanları istedikleri gibi çok güzel idare ediyorlar. Sanırım bizim kızlar ekstradan biraz da zilliler:)))

KEO dedi ki...

Nurdan ben düşünüyorum da acaba yeniden hamilelikte aldığım vitaminlere başlasam mı diye, ilk gittiğimde doktoruma soracağım...

palpebra dedi ki...

he hoş :)

Adsız dedi ki...

Bahar yorgunluğudur o. Osman sana kokoreç, ciğer, kebap yedirsin bi şeyciğin kalmaz :)
Selamlar Esat-serdal

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
sanırım bizim için uzun süre çözümsüz olacak bu yorgunluk durumu. Alışmak, barışık yaşamayı denemek lazım belki de...

Esat Abi, Serdal merhaba,
bence Cunda da bi balık paklar beni. Ne zaman gdiyoruz? Ama yinede gidene kadar önerileriniz de seve seve kabulum tabii. Osman'a da özel olarak bu konuda bi mail atar mısınız lütfen :))

denizanasi dedi ki...

:) son cümle çok doğru..bize olan nazlarının sebebi işte bu:)