23 Haziran 2008 Pazartesi

Tam 1 saat sonra

Her zamanki gibi nedenini yine bilmiyorum. Bir süredir, her gece, uyuduktan tam 1 saat sonra (ne 5 dakika önce, ne 5 dakika sonra) ağlayarak uyanıyor Zeyno. Odaya gidiyorum, kucağıma alıp, yatağının hemen önündeki pufa oturuyorum. Biberonundan su içiyor, sonra birkaç dakika daha mızırdanıyor. Sonunda başparmağı ağzında, kafası göğsümde dalıyor yeniden uykuya. Elbette yattıktan bu kadar kısa süre sonra ağlayarak uyanmasını istemiyorum ama bu halde kucağımda uyumasını da çok seviyorum. Uzun uzun saçlarını, ensesini kokluyorum. Bu anın keyfini çıkarıyorum. Çünkü biliyorum ki, tıpkı geçen 9,5 aydaki pek çok şey gibi bu anlarda bitecek ve bir süre sonra ben hatırlamayacağım bile...
Not 1: İsilik için, doktorumuzun önerisiyle Bepanthane Krem kullanmaya başladık.
Not 2: Fotoğrafta Zeyno'nun elindeki galeta. Özellikle yemeğini yerken bir yandan galeta kemirmeye bayılıyor. Kemirme dediysem, bayağı bayağı koparıp, yiyor...

2 yorum:

pinarbk dedi ki...

Bu aralar herkese aynı şeyi tavsiye ediyorum. Odanın kapısını, camını hafif aralık bırak. Çocuklar sıcaktan uyuyamıyorlar...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
odanın camı sonuna kadar açık oluyor zaten. Ama en ufak bir kıpırtı bile yok perdede :(( Sıcak mutlaka etkiliyordur ama Zeyno zaman zaman böyle huysuz dönemlere giriyor... Sorgulamıyorum zaten artık neden diye. Dişlerdendir, dişlerden :))
sevgiler,
Nurdan