23 Haziran 2008 Pazartesi

Alkışşşş

Geçen Çarşamba akşamı, Gülden Teyze ona şarkı söylerken birden alkış yapmaya başlamıştı Zeyno. O günden beri de ara ara yapıyordu. Son 2 gündür yine anneanne kampına girince, buna bir de öpücük eklendi. Artık "alkış" ya da "şap şap" deyince hemen ellerini çırpmaya başlıyor. "Öpücük" deyip, biz O'na öpücük atınca da dudaklarını birbirine vurarak şaplatmaya. Bu arada artık yatar pozisyondan oturur pozisyona da kendi başına geçebiliyor. Yani bir odanın bir köşesinde yatar pozisyonda bırakıyoruz, birkaç dakika sonra bir bakıyoruz, diğer baştaki koltuğun önünde ayakta duruyor. Tam "baş baş" dersine gelmiştik ki, eve döndük. İzmir'e gidene kadar bunu da öğrenmiş olur herhalde...

2 yorum:

pelin'ce dedi ki...

Zeynep çok tatlı,kocaman maşallah diyorum...
Blograzzi'de gördüm sitenizi,tüm paylaşımlarınız böyle mutlu fotoğraflar olsun...

Sevgiler..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pelin,
teşekkürler... Sen yorum bırakınca ben de şöyle bir göz attım senin bloguna. Çok lezzetli görünüyor :)) Yemek yemeye çok düşkün birisi olarak ilk fırsatta detaylı bir şekilde inceleyeceğim bloğunu. Arada annelikle ilgili satırlar da vardır mutlaka diye düşünüyorum.
sevgiler,
Nurdan