9 Haziran 2008 Pazartesi

Günü koklamak

Bu haftanın aktivitesi "kokular"dı. Aklıma ilk gelen, bu aktivite için Zeyno'yla birlikte markete gitmek ve ona sebzeleri, meyveler, sabunları vs. koklatmaktı. Ama Zeyno henüz koklamayı bilmiyor. Yabi bu aktiviteden hoşlanıp, hoşlanmayacağını kestiremedim. Bunun yerine, günü koklamaya başladık birlikte. Uyandıktan sonra ilk iş birlikte balkona çıkıyoruz sabahları. Yüzümüzü denize dönüp, günü kokluyoruz. Şansımıza karşı çatıdaki yavru martı ve dut ağacının dallarındaki civcivlerin en neşeli saatine denk geldiğimizden, koklamakla kalmıyor, dinliyoruz da. Artık çevresinde olup bitenlere karşı çok daha dikkatli Zeyno. Denizdeki motor ve vapurlar, havadaki martılar, yoldan geçen faytonlar... Hepsine yetişmeye çalışıyor. Dinliyor, kokluyor ve artık güne çok daha keyifli başlıyor...

3 yorum:

pinarbk dedi ki...

Adada sabah...Düşüncesi bile çok güzel...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
haklısın, karşıda olsak günü koklamak aklıma bile gelmezdi herhalde. Günün birinde seninde sürekli Ada'da uyanmaya başlayacağını biliyorum, hissediyorum. Çünkü bunu ne kadar çok istediğini biliyorum...

sevgiler,
Nurdan

doruk'un sayfası dedi ki...

merhaba,
belli ki ne yaptığının çok farkında bu arada ben arayı açmıştım zeynep bu arada çooooooook büyümüş
dört gözle tanışmayı bekliyoruz
sevgiler,